Obserwatorzy

poniedziałek, 20 maja 2013

Natłuszczający olejek myjący do kąpieli skóra atopowa Ziaja Med

Cześć dziewczyny!!!

Jak Wam minął weekend? Mi jak zwykle za szybko:P
Natłuszczający olejek do kąpieli z Ziaji kupiłam miesiąc temu, bez większego zastanowienia. Przypominał mi emulsję do kąpieli z firmy Oillatum. Ostatnio aż tak nie dokucza mi atopowe zapalenie skóry, ale za to rogowacenie okołomieszkowe jest bardzo widoczne za udach i ramionach.










Dostępność i cena:
Do kupienia w aptece, kosztuje 11-13zł



Opakowanie:
Biała, prosta butelka. Kocham prostotę opakowań Ziajii. Zawiera 270zł produktu.



Moja opinia:
50ml olejku dolewałam do kapieli. Sam olejek na lekko żółtawą barwę,po zmieszaniu z wodą nie można go odróżnić. Nie pieni się i nie czuć jego zapachu. Doskonale zmiękcza wodę. Po takiej kąpieli skóra jest elastyczna, miękka i doskonale natłuszczona. Doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia. Stosowałam go przy co drugiej kąpieli i zauważalnie poprawił stan mojej skóry. Nie oczekiwałam po tym produkcie cudów, a jednak mile się zaskoczyłam. Podejrzewam, że jeśli na ten olejek skusi się ktoś kto nie cierpi na AZS to będzie mógł pominąć balsam:) Raczej skuszę się na kolejne opakowanie

10 komentarzy:

  1. Przydałby mi się do ramion...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto zainwestować w ten olejek:)

      Usuń
  2. chyba go zakupię, bo ostatnio na przedramionach powychodziły mi dziwne plamki i przebarwienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak za tą cenę można mu dać szansę

      Usuń
  3. Jak można być tak głupim i pustym? Jesteś obleśna! Masz ohydne chińskie oczy. Fuj. Gdybym biała takie oczy to nie wychodziłabym z domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstrzymam się od komentowania TEJ wypowiedzi

      Usuń
  4. a do wrazliwej sie nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego olejku do kąpieli mojego dziecka i muszę stwierdzić że jest dobry. natłuszcza suchą skórę i łagodzi świąd. jest naszym ulubieńcem :)

    http://majowa-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)olejek dobrze natluszcza skore i jest niedrogi

    OdpowiedzUsuń