Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

Lakier za 3zł

Cześć dziewczyny!!!

Czy u Was pogoda też jest taka beznadziejna? Szaro, buro, deszczowo.

Dzisiaj kilka słów o kolejnym z tanich lakierów:P Ten wynalazek kupiłam w chińskim sklepie z ciekawości. Jak widać jest to podróbka OPI. Z góry przepraszam za pazury, ale zostały mocno skrócone i czekam aż odrosną. Nie lubię takich krótkich paznokci i wydaje mi się, że moje ręce prezentują się teraz nieciekawie. 







Dostępność i cena:
Nie wiem gdzie można go nabyć poza wspomnianym chińskim sklepie. Kosztował 3zł


Opakowanie:
Duże, zawiera 16ml emalii. Piękna podróba OPI:P Pędzelek jest dosyć szeroki, ale wygodny.


Moja opinia:
Niestety nie wiem jak się nazywa ten kolor, na opakowaniu brak nr czy nazwy. Kolor określiła był jako kawa z mlekiem, z różowym połyskiem. Na zdjęciu mam 2 warstwy i pod światło końcówki przebijają, ale mi to nie przeszkadza. Nie lubię nakładać więcej więcej niż 2 warstwy + podkład lub top. Aplikacja lakieru to po prostu bajka. Nie mazia, nie smuży,nie bąbeli. Poezja. Zasycha ok. 15-20 min. I trwałość: UWAGA 5 dni bez topa! przy normalnym funkcjonowaniu, czyli pranie, sprzątanie i zmywanie naczyń. Muszę przyznać, że kolor średnio do mnie przemawia, ale jakość jak za 3zł jest świetna więc wyruszę na poszukiwanie innych kolorów.

12 komentarzy:

  1. Krótkie ? :D
    Gdybyś widziała moje to byś mogła powiedzieć że są krótkie , chciałabym mieć takie paznokcie ;p
    Ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat trochę przekłamał ich długość, w rzeczywistości są krótsze. Kolor ładny,ale mało wyrazisty. Chociaż takie najczęściej używam

      Usuń
  2. paznokcie masz zajebiste ♥ też lubię czasem kupić jakiś lakier z tej firmy, bo cena fajna i długo się trzyma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak za 3zł to jest cudny. Jutro wyruszam na poszukiwania innych kolorów

      Usuń
  3. Kolor nie w moim guście ;p Za delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie taniuszki czasem potrafią nieźle zaskoczyć :) chociaż to, że są chińskie troche czasem martwi mnie. nie wiadomo tak naprawdę co w nich jest i w razie gdyby [odpukać] zrobiły nam jakąś krzywdę [w sensie - paznokciom] mogłoby być nieciekawie ;/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak nieraz myslę, dlatego zawsze pod taki lakier nakładam odżywkę

      Usuń