Obserwatorzy

poniedziałek, 13 maja 2013

Kąpiel rozjaśniająca

Cześć dziewczyny!!!

Jakiś czas temu pisałam, że ufarbowałam włosy na intenswny bursztynowy kasztan z ferii preference. Kolor wyszedł ok, ale spodziewałam się czegoś innego. Męczą mnie trochę naturalnie czarne włosy, bo poza ciemnymi brązami nie pozostaje mi nic innego... Dlatego postanowiłam zrobić kąpiel rozjaśniającą. Do rozjaśnienia użyłam rozjaśniacza  z Joanny Super Blond, z mieszaniną szamponu lnianego z Joanny i odżywki z olejkiem arganowym z Joanny. Powstałą mieszankę nakładałam stopniowo od końcówek po odrost i trzymałam łącznie 20minut.











Proszę się nie śmiać:P Jestem bez makijażu, a dodatkowo wsypało mnie na twarzy uczulenie... Kolor, określiłabym jako orzechowy brąz. Staram się wyprostować włosy na szczotce aby lepiej było widać kolor, ale marnie mi to wyszło.

Wydaje mi się, że z ciemną karnacją, ciemną oprawą oczu i ciemnymi włosami wygladam staro i smutno:P Chyba lepiej w odrobinę jasniejszych


Planowałam nałożyć jeden z tych kolorów:


Ale nie wiem, czy lepiej zostawić, to co wyszło po rozjaśnieniu, czy nałożyć któryś z tych kolorków? Jakie macie pomysły?





12 komentarzy:

  1. tak jest fajnie, nic nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może spróbowałabyś henny? Są tam odcienie rudego no i byłoby naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo rudych kolorów nie lubię, bo rude włosy mi się nie podobają. Ale próbowałam kiedyś henny "orzechowy brąz" i wyszła bardzo ciemna, a do tego na moich włosach nie była zbyt trwała. Dlatego zniechęciłam się

      Usuń
  3. U mnie henna nie daje typowych rudości, a jedynie delikatne refleksy.
    Zawsze można wypróbować, mimo pozorów niektórych ona się wypłukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyglądasz staro - nie każdy tak wygląda, przecież jeśli natura dała Ci takie a nie inne cechy to znaczy ze ma 'plan' :) Gdyby każdy wyglądał staro w takim zestawieniu to mielibyśmy same blondynki hehe
    A kolor ładny, lecz mimo wszystko bardziej podobałaś mi się w ciemniejszym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciemnych włosów się przyzwyczaiłam, bo zawsze miałam ciemne i może to dlatego tak mi się wydaje:)

      Usuń
  5. Chciałabym wyglądać tak bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez makijażu wyglądasz jeszcze bardziej azjatycko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten bursztynowy kolor wyglada fajnie

    OdpowiedzUsuń