Obserwatorzy

wtorek, 14 maja 2013

Joanna odżywka z olejkiem arganowym

Cześć dziewczyny!!!


Bardzo lubię odżywki z firmy Joanna, dlatego gdy natknęłam się na nową serię z olejkiem arganowym wiedziałam, że na pewno zdecyduję się przynajmniej na jeden produkt. Zastanawiałam się nad maską, ale ostatecznie do koszyczka powędrowała odżywka.


Odżywka z olejkiem arganowym do włosów suchych, zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji.
Wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany także płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw, a Twoje włosy zyskają:
- odżywienie i wzmocnienie,
- łatwość rozczesywania,
- regenerację zniszczonych partii,
- zmysłowy połysk,
- ochronę przed puszeniem się.
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Quaternium-91, Cetrimonium Metholsulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Triethanolamine, Parfum, Hexyl Cinnamal, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone





Dostępność i cena:
W małych drogeriach, kosztuje ok 5-6zł.


Opakowanie:
Ładne i wygodne. Łatwo wydobyć zawartość. Zawiera 200ml produktu.



Moja opinia:
Skład nie zachwyca, silikony są na początku składu, a olejek arganowy daleko w tyle. Jednak mimo wszystko produkt jest dobry. Konsystencja jest dosyć gęsta, ale łatwo rozsmarować ją na włosach. Ma piękny zapach, jest bardzo wydajna i nie podrażnia. Włosy po jej użyciu są miękkie, sypkie i błyszczące. Wspaniale uniesione, a końcówki się nie puszą. Wiadomo, że zniszczonych koncówek nie odbuduje i w takie cuda oczywiście nie wierzę. Obecność silikonów jakoś wielce mi nie przeszkadza, bo i tak używam szamponów z SLSem więc nie muszę się bać:) ale staram się ich używać raz w tyg. Szkoda, że tak mało jest tego olejku arganowego, ale z drugiej strony za 5zł nie można uczekiwać, że będzie go wiele... Stosowałam ją na basen, jako zabezpieczenie przed chlorem i sprawdziła się idealnie:) Myślę, że zdecyduję się na tą odżywkę ponownie. 

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie tez ja zaczelam stosowac- zobacze jak sie spisze na koniec opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zobaczę jaki skład ma maska i jej poszukam ewentualnie bo jak na razie to nigdzie tej serii spotkać nie mogę.. no i serum na końcówki mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. po takiej recenzji koniecznie musze spróbować,zapraszm do mnie
    http://mojeheryy.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety odżywka się nie sprawdziła, pewnie przez wysoką zawartość gliceryny. Ale pachnie przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy natomiast bardzo lubią glicerynę.
      Myślę, że kiedyś ją wypróbuję ;)

      Usuń
    2. Moje włosy również lubią glicerynę:)

      Usuń
  6. Mam z tej serii odżywkę w sprayu :)
    Jest bardzo dobra ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiła mnie,zwłaszcza ,ze lubię kosmetyki z joanny także,trzeba kiedyś wypróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tą serię:)

    OdpowiedzUsuń