Obserwatorzy

czwartek, 16 maja 2013

Joanna krem podkreślający loki

Cześć dziewczyny!!!


Niestety dzisiaj nie czuję się zbyt dobrze:( Leżę w łóżku i zbieram siły na pisanie licencjatu:P Dzisiaj opowiem Wam kilka słów o jednym z moich ulubionych produktów do stylizacji loków i fal. Krem podkreślający loki z Joanny Professional kupiłam kilka miesięcy temu i myślę, że nadszedł czas na ocenę.



Krem podkreślający loki został specjalnie opracowany do stosowania w salonach fryzjerskich. Pozwala ujarzmić nieposłuszne kosmyki, dyscyplinuje i podkreśla loki. Zawiera polimer podkreślający skręt loków oraz filtr UV. Zapewnia fryzurze miękkość, elastyczność i sprężystość.

Skład: Aqua, Polyquaternium-37, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Polyquaternium-69, Alcohol Denat., hydroxyethylcellulose, Polyquaternium-10, Dimethiconol, PPG-1 Trideceth-6, Panthenol, PEG-25 PABA, Disodium EDTA, Triethanolamine, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylsothiazolinone.


Dostępność i cena:
Swój egzemplarz kupiłam w sklepie fryzjerskim, ale widziałam też na allegro. Kosztuje od 12-16zł

Opakowanie:
Ładne i wygodne. Bardzo podoba mi się czarna tuba:) Łatwo wydobyć zawartość, tuba jest dosyć miękka, ale nie za miękka. 


Moja opinia:
Krem kupiłam pod wpływem chwili, wcześniej nie czytałam żadnych recencji. Okazał się strzałem w 10. Zacznę od tego, że nakładam go na wilgotne/mokre włosy i zagniatam je aż osiągnę wymarzony efekt. Jeśli mam czas to pozostawiam włosy do wyschnięcia, a jeśli się śpieszę to suszę włosy letnim nawiewem. Ładniejsze loki wychodzą jeśli wysuszymy włosy suszarką. Jeśli reanimuję skręt to krem mieszam z odżywką lub wodą i ponownie lekko zagniatam loki. Krem nie obciąża włosów (chyba że ktoś nałoży połowę opakowania), nie zauważyłam aby wysuszał włosy lub w jakikolwiek inny sposób negatywnie wpływał na ich stan. Nie pozostawia na włosach paprochów i glutów:P a loki są miękkie i wygladają naturalnie, a nie jak hełm.:)

11 komentarzy:

  1. O proszę.Nie spodziewalam się takiej dobrej recenzji.Chyba muszę wypróbować.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie lubisz hełmu na głowie to ten produkt się sprawdzi:)

      Usuń
  2. szkoda ,że nie umieściłaś zdjęć,ale i tak recenzja bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat jest tak badziewny, że szkoda gadać. Ale mam nadzieję, że dzisiaj dojdzie nowy sprzęt więc poprawię się z jakością i ilością zdjęć:)

      Usuń
  3. Niestety, mnie mimo tak pozytywnych słów jednak odstrasza skład więc pewnie nie skusze się na zakup tego kosmetyku :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam krem podkreślający loki z Joanna Styling effect i jestem zadowolona.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to podejrzewam, że oba produkty są do siebie bardzo podobne.

      Usuń
  5. Znowu o nim słyszę i znowu pozytywnie... :) chyba muszę dodać do must have :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zdenkowałam krem podkreślający loki Styling Effect z Joanny i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń