Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2013

Ideał kobiecości

Cześć dziewczyny!!!


Wiadomo, że ideałów na świecie nie ma i każdy ma jakieś wady. Mało która kobieta może powiedzieć, że jest w 100% zadowolona zw swojego ciała, z wyglądu. Jednym przeszkadza taka a nie inna figura, innym wzrost. Zazwyczaj podoba nam się to, czego mieć nie możemy lub po prostu nie mamy np. dziewczyny o prostych włosach zachwycają się lokami, a kręcone prostymi włosami; niskie chciałyby być wysokie, a wysokie ciut niższe. Jestem bardzo niska, bo mam 156cm wzrostu jak napusze włosy:P, ale to nie jest powód do kompleksów- od czego są szpileczki:) Do tego jestem bardzo szczupła, teraz wreszcie trochę przytyłam i zaczynam wyglądać normalnie, a nie jak 13latka. Mam drobną budowę i taka już po prostu jestem i zaakceptowałam to, aczkolwiek ideałem kobiecej figury jest dla mnie figura klepsydry. Bardzo zazdroszczę dziewczynom o obfitych kształtach, wąskiej talii i zgrabnych nogach. Do tego piękne, ciemne, długie włosy. Niestety nie znam kobietki, która miałaby taką figurę przy moim wzroście (oczywiście naturalne kształty, nie efekty chirurgi plastycznej). Znam wiele osób, które z kolei zazdroszczą mi takiej budowy i dziwią się, że próbuję przytyć. Także w skrócie ideał kobiecości to pojęcie względne, dla każdego oznacza coś innego.









Dita Von Tesse- tej Pani chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Jest bardzo charakterystyczna i jedyna w swoim rodzaju. 









Monica Bellucci- bardzo podobała mi się w filmie "Malena". Mimo upływających lat nadal jest sexy:P 










Eva Longoria- oto przykład, że przy niskim wzroście i drobnej budowie również można świetnie wygladać. Wiele zależy od stroju.








Kim Kardashian- te kształty raczej nie są "dziełem Boga"... W lepszych okresach wyglądała świetnie, teraz wyglada strasznie (tak, wiem w ciąży się tyje, ale ona niedługo osiągnie rozmiary małej orki). Ale mimo tego jest to dowód, że przy niskim wzroście kobiece kształty prezentują się wspaniałe.





Penelope Cruz- cudowna figura i uroda. Macierzyństwo jej służy:)



Świat mody powoli zaczyna odchodzić od wychudzonych modelek. Może i wg wielu Anja Rubik jest piękna, ale moim zdaniem jest stanowczo zbyt chuda. Przerażają mnie jej patykowate nogi:P Ale tak jak już wcześniej wspominałam jest to kwestia gustu. Ostatnio coraz większą karierę robi Kate Upton i przynajmniej promuje normalną sylwetkę.

A jakie są Wasze ideały kobiecości?


14 komentarzy:

  1. Kim jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę jej urody, włosów i figury choć wiem, że wspomaga się różnego rodzaju zabiegami itd.

      Usuń
  2. Niestety w dzisiejszych czasach ideałem jest 180cm wzrostu i 47kg, a do tego końska twarz. Rozmiar 38 uważany jest już na plus size. To jest chore, takie widoki fundują nam wszystkie pisma, a potem nastolatki chorują na anoreksję czy bulimię. Ponieważ wymaga się aby wszystkie kobiety nosiły rozmiar xxs czy xs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Anonimem. A prawda jest taka, że xs nie ma biustu. Nie znam takiej chudej kobietki z dużym biustem. A przecież to właśnie on jest atrybutem naszej kobiecości!

      Usuń
    2. Muszę przyznać, że mało która szczupła dziewczyna ma obfity biust. Przeciętna kobieta nosi rozmiar M i właśnie takie powinny być modelki

      Usuń
  3. Wszystkie piękne :) Myślę, że na świecie ze świecą trzeba szukać prawdziwych ideałów, każda z nas ma jakieś 'defekty' które chce ukryć przed światem. No i tak jak piszesz-każda chce to czego akurat nie ma ;) Wg mnie najważniejsze jest dbanie o siebie i zdrowie, odchylenia w żadną stronę nie są zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a poza tym to najważniejsze aby dobrze się czuć w swojej skórze:)

      Usuń
  4. Dodałabym tu jeszcze Ninę Dobrev- jest szczupła, ogólnie ma świetną figurę, no i te włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt zapomniałam o niej:) Również jest piękną kobietą

      Usuń
  5. Kate Upton jest genialna, a Rubik mnie obrzydza, nie mogę na nią patrzeć :P a Dita zdecydowanie wygrywa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mając te lata co ona, chciałabym tak wyglądać

      Usuń
  7. Penelope i Longoria <3 dorzuciłabym tu jeszcze Nicole Scherzinger :)

    OdpowiedzUsuń