Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zakupy

Cześć dziewczyny!!!

Dopiero dzisiaj przed południem odzyskałam internet i nadrabiam zaległości w sieci:) a oto obiecane zakupy z ostatnich dni:

 Czerwone buciki CCC:) Kocham czerwone buty, poprzednie juz nie nadawają się do noszenia:/ Chętnie kupuję buty w CCC, bo zawsze mają rozmiar 35


 Żakiet z Zary, kupiony w sh:P kosztował 10zł



 Brązowa taliowana marynarka h&m, kupiona w sh, kosztowała 15zł


 Sukienka wykończona skórą, nn, 49zł

 Jeansowa koszula, lumpeks 10zł


 W esotiq była promocja, za ten czarny biustonosz+ biały zapłaciłam 90zł. Uwielbiam biustonosze z tej firmy


 Matujący puder ryżowy MARIZA


 Szminka w kolorze fuksji, MARIZA

 Woda toaletowa Subtille Rose MARIZA


 Odżywka z Joanny z olejkiem arganowym

Balsam z aloesem MRS. Potters

18 komentarzy:

  1. ooo jakie świetne zakupy a łupy z SH najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. puder ryżowy lubię bardzo mimo okropnego składu ;)
    śliczne butki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest boski, choć faktycznie skład ma nieciekawy, ale kusi ceną:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) Muszę przyzanać, że są bardzo wygodne

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się sukienka i denimowa koszula!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czerwone buty :) Marzą mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki były tanie, bo zostało kilka ostatnich par i zostały przecenione z 89,90 na 39,90zł:) Kocham czerwone buty

      Usuń
  6. Lubię ten balsam z aloesem, a buty są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam ten balsam, ale mogę juz powiedzieć, że moje wlosy go polubiły:)

      Usuń
  7. Taki żakiet w sh? Jestem w szoku, świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Od jakiegoś czasu poluję w sh na żakiety, bo cierpię na ich deficyt

      Usuń
  8. Taki żakiet w sh? Jestem w szoku, świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone buty świetne :D Ale ta koszula z lumpa - cuuudna!

    OdpowiedzUsuń