Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

Zakupy z ostatnich dni + ROZDANIE

Cześć dziewczęta!!!

W ciągu ostatnich kilku dni wybrałam się na małe zakupu i to niekoniecznie do ROSSMANNA:)

 Lakierowe zakupy w Biedronce, Bell-5,99zł, Eveline- 4,99zł


 Okularki przeciwsłoneczne- Biedronka. Od dawna szukałam takiego kształtu. Kosztowały chyba 9,99zł


 Benzacne- ostatnio dopadł mnie trądzik, spowodowany niezdrowym jedzeniem:( 10,90zl


 Żel punktowy na tradzik z Ziaji Med. 10,50zł



 Na zajączka sprawiłam sobie prezent:P Torebeczka z Biedronki. O dziwo jakość całkiem wysoka. #5zł



 Rurki Vero Moda. Oba modele z podwyższonym stanem. xxs, 25zł



 Bluzeczka z lumpa, Dorothy perkins, XXS, 7zł


 Mega rurki, new look, 158cm (13lat) 10zł.

 Spodnie w paski i w kwiatki z h&m, 158cm, po 10zł. Muszę je wszyć aby był bardziej rurkowate



Odżywki do włosów, kupiłam je x2, aby móc zorganizować dla Was rozdanie:)

W skład kompletu wchodzi:
GARNIER AWOKADO I MASŁO KARITE
SCHAUMA PHYTO COFEINA
ISANA NIEBIESKA NAWILŻAJĄCA BEZ PARABENÓW I SILIKONÓW
ALTERRA MASKA Z GRANATEM



ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W ROZDANIU NALEŻY:
1. BYĆ PUBLICZNYM OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA
2. W KOMENTARZU PODAĆ SWÓJ ADRES MAILOWY I KRÓTKĄ NOTKĘ NA TEMAT ULUBIONEGO KOSMETYKU DO WŁOSÓW (od mycia po stylizację, po prostu ten, który kochacie)


ROZDANIE TRWA OD 07.04.2013- 15.04.2013


GORĄCO ZAPRASZAM DO UDZIAŁU:)

26 komentarzy:

  1. świetne zakupy, te rurki są boskie i za taką cenę to już w ogóle <3 kolorki mają świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jakoś specjalnie nie przepadam za spodniami z wyższym stanem, aczkolwiek lepiej mieć takie w szafie, bo są sytuacje, w których świecenie niektórymi częściami ciała jest niewskazane:P

      Usuń
  2. monikazambrzycka@vp.pl , moim ulubionym produktem jest szampon do włosów L'oreal do rekonstrukcji włosów:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, może się na niego skuszę:)

      Usuń
  3. aniab9810@o2.pl
    Obserwuje jako:włosowe szaleństwo
    Moim ulubionym kosmetykiem jest szampon Babydream, ponieważ świetnie odżywia moje włosy i je regeneruje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich może nie regeneruje, ale na pewno im nie szkodzi:)

      Usuń
  4. paolciakxd@o2.pl. obserwuję jako Paula :) Moim ulubionym kosmetykiem, od niedawna jest szampon z Green Pharmacy, rewelacja po prostu, jeśli nie próbowałaś to polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak jestem w Naturze to oglądam szampon pokrzywowy z tej firmy, ale jakoś do tej pory go nie kupiłam. Czas to zmienić:)

      Usuń
  5. Biedronka ostatnio coraz bardziej mnie zaskakuje! Można tam znaleźć naprawdę fajne produkty w niskich cenach.
    Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    adres mailowy: jasminumblog@onet.pl
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów? Od czasu kiedy rozpoczęłam przygodę z włosomaniactwem wypróbowałam wiele produktów. Ostatnio jednak odkryłam coś co działa na moje włosy jak nic innego. Mowa tu o odżywce Gliss Kur Oil Nutritive. Moje włosy są po niej miłe w dotyku, błyszczące i bardzo łatwo się rozczesują. Olejki z odżywki zdały egzamin. Produkt idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też biedronka zaskakuje. Torebkę wzięłam, bo 35zł to niezbyt wygórowana cena, a jakość jest całkiem wysoka:) Zobaczymy ile pożyje:) Fajnie, że mają promocje na Bella czy eveline. Np lakiery z bella w mojej miejscowości kosztują od 9-12zł, a w Biedronie 6, więc w cenie 1 mamy 2. I jak tu się nie skusić?:D

      Usuń
  6. Mam z tej serii Ziaji Med krem przeciw trądzikowi. W porządku jest, ale nic więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Nie zauważyłam cudownego działania, dlatego kupiłam sprawdzoną Benzacnę.

      Usuń
  7. adgam91@gmail.com

    Mój ulubiony kosmetyk? hmm... ciężko wskazać jeden, ale wydaje mi się że będzie to maska Pollena Malwa Studio Gloria. Wg mnie jest uniwersalna, można jej używać jako lekkiej odżywki po myciu gdy nałożymy ją na krótko, a także - jako odżywczą maskę, gdy dodamy do niej kilka półproduktów kosmetycznych, lub nawet takich które znajdziemy w kuchni i nałożymy na dłużej.
    Delikatnie drażniący może być jej zapach, ale mnie osobiście nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupowałam ta maskę z Tesco, ale nie wiem czy nadal jest tam dostępna:(

      Usuń
  8. kamyk.bloguje@o2.pl

    Moim ulubionym kosmetykiem, a raczej jednym z ulubionych, jest jedwab do włosów Marion, który odmienił moje końcówki na lepsze i od kiedy go używam nie widzę ani jednej zniszczonej końcówki ;) Biosilk mnie zawiódł, na szczęście Marion mnie uratował, a do tego pachnie bosko :D Polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać tego jedwabiu, bo wszędzie czytam wspaniałe recenzje:)

      Usuń
  9. W Vero Modzie takie fajne spodnie są ? Trzeba się będzie im przyjrzeć ^^ Bluzeczka śliczna, choć nie w moim stylu, ale Tobie będzie pasować ^^

    k.weronska@gmail.com
    Moim ulubionym kosmetykiem jest odżywka Mila - maska mleczna. Uwielbiam ją za zapach, działanie, za cenę i pojemność :D Opisywałam ją na swoim blogu, chyba ją widziałaś ;) Ostatnio polubiłam się też z Ultra Doux, i odżywką z granatem ;) Uwielbiam też olej ze słodkich migdałów, cudownie działa na skórę, skórki i paznokcie, to i oczywiście włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona, że w Vero Modzie można znaleźć coś w TAKIEJ cenie. Zazwyczaj powala mnie cenami:P Ostatnio gdy zapytałam w aptece o olejek ze słodkich migdałów, to farmaceutka zrobiła taka minę jakbym prosiła ją o coś super dziwnego i niespotykanego:D Odpowiedziała, że nie ma czegoś takiego w ofercie:D

      Usuń
    2. Zależy jak spytałaś :D olej czy olejek :D w sklepie ze zdrową żywnością, czy w jakimś ziołowym powinien być, tak samo jak kokosowy ;)

      Usuń
  10. Gdzię dorwała te rurki z vero moda?? bardzo mi sie podobaja i takie tanie:)
    meil: an.morpho@wp.pl
    ulubiony wlosowy kosmetyk to u mnie nadal klasycznie wcierka jantar bursztynowa. nie znalazlam lepszego kosmetyku ktory tak wspomógłby mi wzrok baby hair jak jantar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Luboniu w Factory:) z 99,90 przecenione na 25:) takie wyprzedaże to ja uwielbiam. Niestety w mojej miejscowości nie mogę dostać tej wcierki

      Usuń
  11. Też się zgłoszę, a co mi tam :)
    ciasteczkowa25@gmail.com
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów to odżywka b/s Joanny. Nie podam konkretnie która ponieważ miałam kilka różnych i wszystkie kocham. Wygładzają i kondycjonują włosy. Dla mnie odżywka b/s to taka wisienka na torcie rytuału pielęgnacyjnego włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te rurki w paski :)
    Do rozdania też się zgłaszam:)
    Obserwuję jako: Czarne Espresso
    Mail: czarneespresso@gmail.com
    Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest odżywka z aloesem i hibiskusem z Alverde (pisałam o niej na blogu). Ma dobry skład, pozostawia włosy nawilżone i miłe w dotyku:) Dobrze się uzupełnia z żelem lnianym, który też należy do moich ulubieńców.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    mail: ewelina87tt@gmail.com
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów to rosyjska odżywka Natura Siberica - jest świetna, nawilża, wygładza i nie obciąża :) Ma naturalny skład :) Pisałam o niej na moim blogu :) Ostatnio odkryłam też odżywkę Balea mango i aloes - nie ma silikonów i tez świetnie działa na włosy :) teraz mam dwie ulubione :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, za taką cenę to można robić zakupy :D Ja sobie też ostatnio sprawiłam Evelina z Biedronki, ale kompletnie mi nie pasuje, smuży :(

    Obserwuję jako: Nimva
    Mail: nimva@op.pl
    Mój ulubiony kosmetyk w sumie chyba nie jest kosmetykiem w tradycyjnym znaczeniu :P Wszystkie maski, odżywki i oleje działają u mnie w podobnie, ale jest jedna jedyna rzecz, która absolutnie się wyróżnia i mam zamiar nie rozstawać się z nią do końca życia :) A przynajmniej, póki nie znajdę godnego zastępcy :P Trąbię o tym już gdzie się da, ale nic nie poradzę, że jest ekstra :) A ekstra jest płukanka z octu jabłkowego :) Teraz zaszalałam i zrobiłam swój własny ocet. Mieszam łyżkę stołową z 500ml przegotowanej wody i stosuję do sotatniego płukania. Łuski po niej pięknie się domykają, resztki szamponu wypłukują, skóra odzyskuje właściwe pH, jest też odżywiona, włoski mniej wypadają i w ogóle wyglądają pięknie :) Błyszczą, unoszą się u nasady, stają miększe a i skręt mi się poprawia. Po prostu bombka :D Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako Serenitka B
    Mail: akasha162@onet.eu
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów to odżywka nawilżająca z Granatem Alterry:)
    To mój prawdziwy skarb bo diametralnie odmieniła moje włosy.Kiedyś moje kłaczki wyglądały jak siedem nieszczęść: suche, łamliwe, z rozdwojonymi końcówkami, wypadające garściami.
    Dlatego też do wszelkiego rodzaju nowinek włosowych podchodziłam jak pies do jeża. Myślałam że jakimiś wybrykami jeszcze bardziej pogorszę stan moich włosów.Teraz widzę w jakim byłam błędzie.
    Gdy pierwszy raz nałożyłam odzywkę byłam nastawiona bardzo sceptycznie. W jakim wielkim szoku byłam gdy po tym pierwszym razie już zauważyłam poprawę.Włosy wyglądały tak jakoś zdrowiej, były błyszczące i miękkie w dotyku jak kocie futro.
    Z miejsca zakochałam się w tej odżywce i zaczęłam stosować ją regularnie.Teraz moje włosy są w lepszej kondycji.Nie są już suche,rozdwojone końcówki jakoś cudownie poznikały, nadal są super miękkie i błyszczące:) Wypadają nadal ale mniej, pracuje nad tym poprzez dietę i suplementy:)
    Jak zobaczyłam że do wygrania jest u Ciebie maska Alterry z granatem to po prostu musiałam wziąć udział:) Bo skoro odżywka tak na mnie zadziałała to jak zadziała maska:)
    No i właśnie biorę udział trzymając kciuki że może się uda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń