Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Tania brzoskwinka

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio kupowałam w sklepie pt. "wszystko za...." osłonki do kwiatów i przypadkowo natknęłam się na brzoskwiniowy lakier do paznokci z firmy Editt Kosmetics. Kosztował grosze, ale skusił mnie kolorem. Cudów nie oczekiwałam, raczej założyłam, że wytrzyma jeden dzień na pazurkach i miło się zaskoczyłam:)





Niestety nie wiem jak się ten kolor nazywa lub jakie ma oznaczenie, ponieważ na buteleczcie nie ma takiej informacji.



Dostępność i cena:
W sklepach typu: Wszystko po 4zł itd, u Chińczyka i bazar. Kosztuje 3zł


Opakowanie:
Muszę przyznać, że ładne i nie widać w nim tandety. Pędzelek jest dosyć szeroki ale łatwy w uzyciu.


Moja opinia:
Kolor ten mogę opisać jako brzoskwinia z lekkimi złotymi drobinkami. Na zdjęciu mam 2 warstwy bez topa, ale do pokrycia wystarcza już 1, kolejne tylko podbijają kolor. Jest dosyć gęsty, ale nie za gęsty. W mojej opinii konsystencja jest bardzo dobra i łatwa w obsłudze. Po 3 dniach zaczyna się ścierać, po 4 nie wygląda zbyt efektownie:P Jestem miło zaskoczona jakością tego lakieru, nigdy wcześniej nie miałam nic z tej firmy i założyłam, że na pewno będzie to bubel. W koszyczku były jeszcze inne interesujące kolory, może skuszę się na jeszcze jakiś. 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. Czy tak długie paznokcie nie przeszkadzają Ci w życiu codziennym?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 14 roku życia mam długie paznokcie więc jestem przyzwyczajona. Gdy je skrócę to wtedy czuję się dziwnie i coś mi "nie pasuje":P

      Usuń
  2. Kolor bardzo fajny, nie wiedziałam, że w tych sklepach maj a takie fajne lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, wzięłam ten lakier z myślą, że na pewno szybko go wyrzucę:P

      Usuń
  3. Kolor jest super, muszę zacząć się przyglądać lakierom w takich sklepach, bo zazwyczaj je omijam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z serii matowej, mat jest piękny, kolor głęboki po 1 warstwie, a trzyma się długo. Tylko kiepsko dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmmmmm... Matowe też są? Muszę sprawdzić, może też były w tym sklepie

      Usuń
  5. matko jakie ty masz szpony :O wszystko fajnie ale nie przeszkadzają?

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze nie dodałaś zdjęc lakieru bo niestety nie widze go dobrze , a kolorek strasznie zachęcający;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek śliczny, tylko na moich pazurkach ładnie wyglądają tylko te o wykończeniu kremowym niestety :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń