Obserwatorzy

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Szybkie zakupy

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj wybrałam się na małe zakupy. W sobotę w Poznaniu nie upolowałam nic ciekawego z biżuterii i akcesoriów do włosów. Okazało się, że niepotrzebnie szukałam gdzieś dalej, skoro w moim mieście jest taki wybór!



 Pierścień mocy:) Trochę duży, ale mimo wszystko fajny. Kosztował 12,90zł


 Spinki kokardki, do ozdoby koczka:) po 5,90zł


 Słodkie gumeczki:P Różowa 3zł, czerwona 5zł, złota 6,90zł


 Opaska z chusty. Bardzo mi się podobają fajnie zawiązane chustki, ale nie mam ku temu zdolności, dlatego zdecydowałam się na wersje gotową:) Kosztowała 7zł


W Biedronce kupiłam niebieskie mokasyny. Kosztowały 23zł, a są całkiem fajne




Przypominam o rozdaniu

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że wytrzymają sezon

      Usuń
  2. Te kokardki na pewno będą się ślicznie prezentować na włosach :)

    OdpowiedzUsuń