Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Odżywka wygładzająca masło kakowe Ziaja

Cześć dziewczyny!!!

Na serię do włosów masło kakowe z Ziaji zdecydowałam się tylko dlatego, że urzekła mnie zapach. Kocham takie "smaczki":P Ogólnie lubię odzywki Ziaji, bo są dobre i tanie. Czy polubiłam się z odzywką wygładzającą?

SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło kakaowe
- skutecznie kondycjonuje skórę i włosy
- działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem
• prowitamina B5. czyli D-panthenol
- ma duże powinowactwo do keratyny włosów
- działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy
- zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość

DZIAŁANIE
• wygładza włosy od nasady aż po końcówki
• nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd
• zapobiega splątywaniu i ułatwia rozczesywanie
• zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk
• nie obciąża włosów



Dostępność i cena:
Małe drogerie. Kosztuje ok. 4,50-5zł

Opakowanie:
Ładne, w takiej samej tonacji jest seria z masłem kakaowym do twarzy.

Moja opinia:
Zapach jest cudowny:) Podbił moje serce, utrzymuje się przez jakiś czas na włosach. Stosowałam ją jako odżywkę b/s po umyciu włosów zwykłym szmponem i byłam zadowolona. Włoski były miękkie, nawilżone, lekko wygładzone. W połączeniu z innymi produktami z tej serii wlosy po wysuszeniu były proste (może nie jak druty, ale jak na ich możliwości- proste), dociążone i nawilżone. Jednak po kilku godzinach stawały się oklapnięte, bez życia. A następnego dnia rano wyglądały jak tłuste. W moim mniemaniu odzywka do włosów zniszczonych i przesuszonych ma na celu doskonale je nawilżyć, mają być miękkie i puszyste, a po tej odżywce były normalne.Ogólnie odżywka jest niezła, ale raczej do niej nie wrócę.

8 komentarzy:

  1. Mam tę odżywkę i nie jestem z niej do końca zadowolona . No oczywiście nie licząc zapachu bo pachnie cudnie ;p , ale niestety w moim przypadku nic nie robi z włosami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zapach to chyba jedyny plus tej odżywki

      Usuń
  2. muszę ją sobie kupić, jakąkolwiek w sumie w miarę godną polecenia, bo wszystko mi się pokończyło :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moich przetłuszczających się włosach na pewno się nie sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam maskę z tej serii, ale nie robiła nic z włosami i nie wiem, trochę zniechęciła mnie do dalszych zakupówpodobnych kosmetyków tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam oliwkową i nie byłam zadowolona, ale za to z innej (nie pamiętam jakiej) już byłam :)

    OdpowiedzUsuń