Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

O tym jak dobry biustonosz może zdziałać cuda

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiejszy wpis nie będzie miał nic wspólnego z włosami czy urodą. Dzisiejszy wpis dotyczy doboru odpowiedniego biustonosza.

W czasach licealnych gdy byłam odrobinę grubsza nosiłam 75C, ale gdy wróciłam do dawnej wagi to mój biust oczywiście się zmniejszył. Na rynku dostępne są popularne chińskie biustonosze, które porażają wielkimi poduchami i dziwnymi rozmiarami- przynajmniej w moim przypadku. W mojej miejscowości prawie w każdym sklepie z ciuszkami można się natknąć na tego typu bieliznę. Pewnego dnia (dawno temu:P) wybrałam się na zakupy z zamiarem wybrania odpowiedniego biustonosza. Jakie było moje zdziwienie kiedy pani w sklepie (z taką zwykłą odzieżą nn) dobrała mi biustonosz 75A. Popatrzyłam na niego z każdej strony i oburzona wyszłam ze sklepu. No co jak co ale chyba o 2 rozmiary to nie spadłam:P I tak było za każdym razem gdy chciałam kupić staniczek. Jestem szczupła więc pod biustem muszę mieć 60-65,  a w mojej miejscowości rozmiarówka zaczyna się od 70 i jak zawsze wciskano mi A, bo B i C ponoć takiego nie robią. Oczywiście 70A mówiąc krótko było za małe. Wszystko wystawało, wyciskało się, no horror jakiś. Ale od czego jest allegro:) Zamawiałam 65C i byłam dosyć zadowolona, ale mimo wszystko czułam, że nadal nie jest to rozmiar idealny. Raz po raz gdzieś mnie coś uwierało, ale wyszłam z założenia, że może to wina cyklu. Przeszukałam cały internet, aby znaleźć odpowiednią tabelę rozmiarów, ale prawda jest taka, że to zależy od producenta. W sobotę będąc na zakupach w Poznaniu, przez przypadek trafiłam na outlet z markową bielizną, weszłam i od razu dopadła mnie pani konsultantka. Z zasady nie lubię takiego zachowania, ale wyszłam z założenia, że warto z nią porozmawiać, bo pomoże i doradzi. Pani ze spokojem wysłuchała moich żali:P po czym zaprowadziła mnie do przebieralni, obejrzała i uciekła w poszukiwaniu modelu idealnego. Jakie zdziwienie mnie dopadło, gdy przyniosła staniczek 60D... W moim mniemaniu miseczka D oznacza biust duży, a mój raczej się do tego nie zalicza, jednak postanowiłam przymierzyć to cudo. I muszę przyznać, że pani znała się na swoim fachu:) Biust od razu wygląda o niebo lepiej, nic nie uwiera, i wszystko jest na swoim miejscu . Staniczek kosztował 40zł, także cena również mnie zachwyciła.


Szukając rozmiaru idealnego znalazłam artykuł, który bardzo dobrze tłumaczy jak dobrać biustonosz KLIK
Odpowiedni biustonosz potrafi zmienić naszą sylwetkę i wyeksponować to co kobiece i piękne. Dziewczyny dbajmy o swoje piersi, abyśmy za kilka lat nie miały dziwnych deformacji i piersi przy podłodze:P


Oto tabela rozmiarów, która idealnie sprawdziła się w moim przypadku KLIK

17 komentarzy:

  1. Ja sama przekonałam się, że dobrze dobrany stanik zmienia życie. Kiedyś nosiłam c75 a po dobraniu odpowiedniego rozmiaru miseczka jaką wybieram to e. Bóle kręgosłupa zniknęły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i nagle się okazuje, że piersi nie bolą, bo nie są zgniecione lub dziwnie ustawione (tak było u mnie w przypadku tanich biustonoszy).

      Usuń
  2. W Poznaniu? Gdzie? Bo ja właśnie sama szukam i mam problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie podpowiem:) W Luboniu a Factory w atlanticu. O dziwo fajne modele były w naprawdę dobrych cenach. A potem weszłam do house i trafiłam na staniczek z esotiq również w poszukiwanym przeze mnie rozmiarze za 33zł:) Oba są bardzo fajne

      Usuń
  3. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam - ta pani która Ci doradziła to w Poznaniu w Atlantic w factory?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak. Po prostu wskazała jaki rozmiar powinnam nosić:)

      Usuń
  4. Cieszę się, że napisałaś ten post:) Ja zawsze mam problem z doborem stanika:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawać by się mogło, że kupno biustonosza to prosta sprawa. Ostatnio czytałam, że 70% Polek nosi źle dobrane biustonosze. Sama długo się męczyłam, ale mam nadzieję, że teraz będę się trzymać tego odpowiedniego rozmiaru

      Usuń
  5. Biustonosz to mój problem od podstawówki... Zaopatrzam się w nie tylko w Triumph'ie i to bardzo rzadko - ceny z kosmosu. Ale tylko tam mają fasony, które ładnie modelują mój biust, rozmiarówkę (75 E lub F) i ekspedientki, które naprawdę pomagają. Próbowałam nie raz przekonać się do innych sklepów, ale zawsze wychodziłam zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Triumphie mają ceny z kosmosu. Za dobry biustonosz trzeba położyć grubą kase.

      Usuń
  6. Och tak dobrze dobrany biustonosz naprawdę czyni cuda - daje wygodę a biust wygląda dużo lepiej. Doceniłam to szczególnie po ciąży kiedy to struktura piersi oraz jędrność skóry biustu oraz dekoltu się zmieniła. Powiem nawet, że teraz nie wyobrażam sobie kupić biustonosza bez uprzedniego zmierzenia go, także zakupy na allegro czy w sklepach online odpadają bezapelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem dość szczupła, ale akurat nie w tej partii, więc jeśli biustonosz jest niewygodny to katorga .

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafić na kompetentną sprzedawczynię w sklepie z bielizną to wielka sztuka:) A w moim przypadku jest to podstawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a nie każdy fason będzie dobrze leżał na danym biuście.

      Usuń
  9. ja zwykle też kupuję staniki w chińskich sklepach;p ale pora to zmienić:D dzięki za posta takiego;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też kupowałam staniki u "Chińczyka" jak byłam jeszcze w miarę standardowa. Ale zawsze mnie coś uwierało i obcierało

      Usuń