Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2013

Maska do włosów z Alterry Granat i Aloes

Cześć dziewczyny!!!

Maskę granat i aloes z Alterry na pewno znacie:) Sama stosuję ją od dosyć dawna, ale dopiero dzisiaj zauważyłam, że opisywałam jej na blogu- czas nadrobić zaległości.


Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.

Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll, Citral.

Dostępność i cena:
Do kupienia w Rossmannie, kosztuje ok. 7-9zł (zależy od tego, czy jest w promocji).

Opakowanie:
Zawiera 150ml produktu. Jest to solidna tuba, wykonana z dosyć miękkiego plastiku, dzięki czemu łatwo wydobyć zawartość. 


Moja opinia:
Jest to jeden z produktów, z którym zaczęłam swoją przygodę z włosomaniactwem:) Maskę stosuję na dwa sposoby: razem z olejem na noc lub po umyciu na min.30 minut. Zawsze spisuje się idealnie. Włosy są miękkie, dobrze odżywione, nawilżone, błyszczące i takie mięsiste:) Mimo alkoholu w składzie nie zauważyłam wysuszenia czy podrażnienia. Maska jest niesamowicie wydajna. Nie obciąża włosów, nie powoduje łupieżu. Zapach kojarzy mi się z wakacjami:) Dzięki tej masce udało mi się odratować przesuszone i zniszczone włosy, teraz z chęcią wracam do niej jesli farbuję włosy (dodaję do farby) i przez jakiś czas po, aby nawilżyć włosy. Uważam, że jest to jeden z lepszych Rossmannowskich produktów:)


Dziewczyny, czy któraś z Was używa/używała farby do włosów Feria Preference? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzu co myślicie na jej temat. Zastanawiam się nad jednym z kolorów z Ferii i nie wiem czy się zdecydować, ponieważ nigdy nie używałam farby z tej serii.

11 komentarzy:

  1. Maska faktycznie jest jednym z lepszych produktów Rossmannowskich, ale niestety ten alkohol na drugim miejscu w składzie... wysuszał mi końce przez pierwsze pół roku włosomaniactwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że gdybym używała ją cały czas to faktycznie przesuszyłaby końce, ale przeplatałam ją z innymi produktami

      Usuń
  2. Miałam i lubiłam, ale mam wrażenie że po kilku opakowaniach moje włosy się do niej przyzwyczaiły i zorbie sobie od niej przerwę

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, o co chodzi z tym alkoholem w składzie?niektórzy piszą, że to konserwant, inni że to alkohol roślinny, 'dobry', że pomaga innym składnikom wniknąć we włos. U mnie ta maska działa fajnie, nie wysusza, a moje włosy są podatne na wysuszanie.. IPA w odżywkach Joanny przesusza u mnie bardzo. Może to przesuszenie u niektórych dziewczyn to wina olei w składzie, które nie do konca im pasują? sojowy np? czy shea dalej, które jest z wnikających?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohol wysusza, ale stosowany w nadmiarze, dlatego produkty z alkoholem przeplatam z innymi, które go nie mają. Tak np. co drugie mycie używam tej maski na zmianę z odzywką AiK z Garniera i przesuszenia nie ma. A z olejami to wiele zależy od porowatości włosów. wszyscy kochają olej kokosowy, a moje włosy go nie tolerują:)

      Usuń
  4. Ja ją bardzo lubię, ze względu na alkohol nie kupuję jej często. W ogóle produkty Alterry chyba za wyjątkiem olejków i żeli pod prysznic mają alkohol na drugim miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktulanie ja uzywam i tez jstem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej farby nigdy nie używałam, więc nie pomogę :(
    A co do maski... też zaczęłam od niej moją przygodę z włosomaniactwem, ale totalnie się nie sprawdziła. Teraz jednak planuję dać jej drugą szansę, chociaż się boję mając w pamięci efekty po poprzednim razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może lepiej nie ryzykuj, jeśli pierwsze podejscie nie było udane

      Usuń
  7. Maskę mam. Stoi i czeka do głębszych testów.
    Próbnie wykorzystania sprawiła, że moje włosy były mięciutkie i błyszczące oraz bardzo nawilżone.
    Mam nadzieję, ze alkohol ich nie przesuszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz ją przeplatać z innymi maskami to na pewno nie zrobi krzywdy

      Usuń