Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Mariza brilliant z iskrzącymi drobinkami

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio rozpoczęłam swoją przygodę z firmą Mariza. Na pierwszy ogień poszła seria brilliant. Dzisiejszy lakier (niestety nie powiem jaki to kolor, na opakowaniu nie ma takiej informacji) jest najjaśniejszym odcieniem z serii.




Dostępność i cena:
Do kupienia u konsultantek. Kosztuje chyba ok. 7-8zł


Opakowanie: 
Zawiera 10ml lakieru. Opakowanie jest proste, ładne i solidne. Pędzelek jest dosyć długi, ale bardzo wygodny.


Moja opinia:
W buteleczce lakier ma kolor lekko lawendowy, ale na paznokciach wypada zupełnie inaczej. Konsystencja jest dosyć rzadka, ale nie ma problemu z aplikacją. W lekko lawendowej bazie zatopione są miliony maleńkich białych drobinek, dzieki którym na paznokciach lakier wpada w lekki róż. Na zdjęciach mam 2 warstwy, jak widać końcówki prześwitują. Zasycha dosyc szybko, nie mazia się, nie bąbeli:P Na pazurkach trzyma się 3-4dni. Na szczęście nie ma problemu ze zmywaniem go, schodzi ładnie i szybko. Urzekły mnie te drobinki:)

16 komentarzy:

  1. Na tych paznokciach to kazdy lakier, który pokazujesz wygląda świetnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie każdy:) Perłowe niezbyt ładnie wyglądają

      Usuń
  2. masz okropne paznokcie;/ jakies takie spiczaste koncowki.. mi sie nie podobaja , lepsze byly by krotsze albo chociaz inny ksztalt pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi takie odpowiadają. Nie preferuję długich paznokci i nie podobają mi się raczej w żadnej wersji

      Usuń
  3. Gdybym zobaczyła takie paznokcie u kogokolwiek to chyba bym zwymiotowała. Są obrzydliwe, odrzucają, wyglądają jak nieobcinane psie pazury, nie przeczę, że są zaniedbane czy coś... Ale tak długie pazury mnie obrzydzają, okropieństwo. Jak u jakiejś wiedźmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo poetyckie porównania:P A wiedźmy uwielbiam, więc potraktuję to jako komplement

      Usuń
    2. Niestety nie jest to komplement. Dla mnie wygląda to strasznie nieestetycznie. Przechodzą mnie dreszcze gdy na nie patrzę, serio!

      Usuń
    3. Moim zdaniem są bardzo estetyczne i nie zmuszam nikogo do ich ogladądania.

      Usuń
    4. A ja uważam, że masz piękne pazurki i są bardzo estetyczne i kobiece. A hejtujace laski z obgryzionymi paznokciami są chyba wszędzie:P Jak się komuś nie podoba to niech nie wchodzi, albo napisze normalnie a teksty o wymiotach itd są nie na miejscu. Anonimie pokaż swoje pazury

      Usuń
    5. Są gusta i guściki. Niektórym podobają się normalne paznokcie, a niektórym tandetne szpikulce:) Mam prawo do własnej opinii;-)

      Usuń
    6. to wymiotuj :) ja noszę jeszcze dłuższe od właścicielki bloga, z krótkimi czuję się zaniedbana i niekobieca. Mam drobne dłonie z długimi palcami, moim zdaniem pasują mi takie paznokcie. Wiele osób się nimi zachwyca ;) chociaż często też słyszę, że są obrzydliwe, najczęściej od posiadaczek obgryzionych paznokci lub takich o paskudnej szerokiej płytce :) tak więc, Kasiu, nie słuchaj takich komentarzy :) Ewentualnie możesz poeksperymentować z kształtem.

      Usuń
    7. a dla mnie to są tandetne szpikulce: http://www.nails-arts.com/images/nail-shapes/pipe-nail-shape.jpg paznokciom Kasi do takich daleko :) swoją drogą to musi być wkurzające, pod każdą notką takie zazdrosne komentarze o paznokciach :P

      Usuń
    8. Z ciekawości weszłam na podany link i umarłam:D Ciekawe jak się nakłada krem takimi pazurami:D Staram się nie zwracać uwagi na komentarze o wymiotach itd. A na razie nie będę eksperymentować z kształtem, bo dopiero niedawno przeszłam z kwadratowych na obecny kszatałt. Po lecie pewnie mi się znudzą i wrócę do kwadratowych. Ale muszę się zgodzić, że z długimi pazurkami czuję się bardzo kobieco:)

      Usuń
  4. W jaki sposób Ty dbasz o skórki?? To mój problem - niestety nie mogę sobie z nimi poradzić :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś szczególnie się nad nimi nie rozczulam, jedynie wcieram olej jaki pozostaje na rękach po olejowaniu włosów. Staram się regularnie wycinać skórki:)

      Usuń
  5. Fajny lakier, bardzo delikatny

    OdpowiedzUsuń