Obserwatorzy

czwartek, 18 kwietnia 2013

Jedwab do włosów z Joanny

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj dalszy ciąg przeglądu silikonowych serum do włosów zwanych jedwabiem:P Pod lupę idzie produkt z Joanny. Co prawda stosowałam go jakiś czas temu, ale zużyłam kilka opakowań więc mam już wyrobione i ugruntowane zdanie na temat tego produktu. Do zakupu skusiła mnie pojemność opakowania oraz pompka, która ułatwia wydobycie serum.


Jedwab dla włosów o doskonałych właściwościach wygładzających:
- nadaje aksamitny połysk i gładkość,
- sprawia, że włosy wyglądają naturalnie, zdrowo i pięknie,
- włosy staja się miłe w dotyku i łatwe do rozczesania.

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclomethicone, Isopropyl Myristate, Amodimethicone, Tocopheryl Acetate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene. 


Dostępność i cena:
W drogeriach i marketach. Kosztuje od 13-17zł

Opakowanie:
Moim zdaniem jest eleganckie, wytrzymałe. Dzięki pompce nie musimy się męczyć z wydobyciem produktu. Zawiera 30ml jedwabiu


Moja opinia:
Produkt jest niezwykle wydajny. Doskonale zabezpiecza końcówki, a przy tym nie powoduje wysuszenia itd. Doskonale nabłyszcza włoski (nawet moje dziwne loczyska), ale trzeba uważać aby nie przedobrzyć. Wystarczy mała kropelka, bo przy większej ilości obciąża włosy i wyglądają na przetłuszczone. Jak każde silikonowe serum to również jest "tłuste" i ciężko je zmyć z dłoni:P Ma piękny zapach, jak chyba wszystkie produkty z silikonami:P Trochę przeszkadza mi to, że opakowanie jest ciężkie, ale nie jest to jakiś wielki minus:)

10 komentarzy:

  1. Zapraszam Cię serdecznie na wiosenne, słodko-czekoladowe rozdanie, organizowane przez:
    www.LifeWithTwoFaces.blogspot.com :) Do wygrania dwa zestawy: kosmetyki Balea i P2. (wiadomość publikowana w celach reklamowych, mająca na celu wypromowanie akcji, w przypadku naruszeniu regulaminu Twojej strony bardzo przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam :) nie był zły, ale do działania olejku z pestek śliwek mu daleko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na moich włosach oleje sie nie sprawdzają jako zabezpieczenie:( a szkoda

      Usuń
  3. Używałam i wole ten od Biosilku bo jest polski i nie ma alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam:) jak skończę zapas moich to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem zdarza mi sie nałożyć takie cudo, ale raczej staram się unikać ze względu na silikony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego jedwabiu jeszcze nie miałam, ale Kuzynka używała i też sobie chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam go, ale jestem bardziej zadowolona z jedwabiu CHI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, aczkolwiek w razie "w" może być:)

      Usuń