Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

Inspiracje

Cześć dziewczyny!!!


Od czwartkowego popołudnia nie mam internetu:( Nastąpiła jakaś awaria i w mojej miejscowości nie działa internet radiowy. Do tego od rana nie mam prądu:P Dzisiaj miał być post o ostatnich zakupach, ale w związku z tym, że piszę "w terenie" będą inspiracje tego tygodnia, a o zakupach napiszę mam nadzieję popołudniu, gdy włączą neta:)




 Jestem na nie, jeśli chodzi o całość, ale na tak jeśli chodzi o długość włosów.




 Cudowny delikatny makijaż




 Święta prawda!!!





 Czerwone usta!!!





Muszę się Wam pochwalić, że wreszcie zrobiłam coś dla siebie i zaczęłam chodzić na basen. Wiem, nic ciekawego nie odkryłam:P ale mam wielki uraz do wody. W podstawówce na wfie chodziliśmy na basen, a ratowniczka, która uczyła nas pływać miała niezwykle "ciekawe" metody: wrzucała dzieci do wody i czekała aż wypłyną. Ten kto szybko wypłynął miał w jej mniemaniu szybko nauczyć się pływać. Niestety ja zaczęłam się topić:( Od tamtej pory panicznie boję się pływać i postanowiłam, że czas to zmienić. Wykupiłam karnet, który szalenie drogi nie był, ale tani wcale i chodzę:) Póki co oswajam się z wodą i staram się nie sztywnieć ze strachu gdy woda sięga mi po pachy:P

13 komentarzy:

  1. 7 zasad jest świetnych! Muszę je sobie skopiować i ustawić jako tapetę na pulpicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych 7 rad już gdzieś kiedyś widziałam, są naprawde trafne. Biała koronkowa sukienka też mi sie podoba mimo iż to całkowicie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też w sumie nie, ale jest świetna

      Usuń
  3. Też mam uraz do wody spowodowany złymi metodami nauki pływania w szkole. Tylko, że moja instruktorka publicznie wyśmiewała gdy ktoś czegoś nie potrafił. Dzieci ustawiały się wzdłuż brzegu, a ten kto nie umiał pływać musiał pokazywać jaki jest niezdarny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich nauczycieli powinni od razu wyrzucać... Przez kogoś takiego potem człowiek ma uraz na całe życie

      Usuń
  4. Te 7 rad stosuję odkąd skończyłam tylko 15 lat xD a byłam wtedy bardzo niegrzeczna, ale przez to o wiele mi się lepiej żyje do dzisiaj :> w wolnej chwili zapraszam na wiosenne rozdanie na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 rad :)
    oczko na drugim zdjęciu przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nauce, wiem, że ciężko przełamać ten strach ;) mnie tata próbował nauczyć, ale się topiłam zawsze :P potem na spokojnie się sama nauczyłam ;) ale potrzebowałam spokoju i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 zasad mi się podoba. Chciałabym nauczyć się pływać, ale też jakoś nie ciągnie mnie do wody, poza tym jestem krótkowidzem a do soczewek też mam uraz :)

    OdpowiedzUsuń