Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2013

Eveline mini 267

Cześć  dziewczyny!!!

Dzisiaj pod lupę pójdzie pierwszy lakier z "Biedronkowych zakupów", Eveline miniMax nr 267







Opakowanie:
Ładne, solidne. Pędzelek jest krótki, ale wygodny i nie za wąski- moim zdaniem doskonale pasuje do konsystencji lakieru.


Dostępność i cena:
Swój egzemplarz zakupiłam w Biedronce, ale na pewno można go nabyć w większości drogerii. Nie wiem ile wynosi cena regularna, ale w markecie kosztowały 4,99zł


Moja opinia:
Kolorek 267 jest to mleczny nudziak z lekkimi nutami różu. W opakowaniu prezentuje się całkiem ładnie, ale na paznokciach szału nie robi. Byłby idealny do frencha, solo nie zachwycił mnie. Na zdjęciach mam 2 warstwy i pazurki są ledwie pokryte. Potrzeba chyba 10 warstw żeby płytka nie prześwitywała:P Sama aplikacja jest bardzo przyjemna, lakier nie smuży, nie mazia, szybko zasycha. Konsystencja jest lekko wodnista. Po 3 dniach końce zaczynają się ścierać, całość wytrzymuje do 5 dni. Jeśli chodzi o jakość i aplikację- jestem jak najbardziej na tak, jednak kolor mnie nie urzekł. Liczyłam na to, że będzie mocniej kryjący.

8 komentarzy:

  1. Ojeeeeej, nie przeszkadzają Ci takie długie paznokcie? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo nie są aż takie długie jak wychodzą na zdjęciach, ale od 14 roku życia mam długie pazurki więc jestem przyzwyczajona:)

      Usuń
    2. Kurcze,to zazdroszcze ;) ja od zawsze mam króciutkie :(

      Usuń
  2. Pazurki masz piękne i naprawdę zazdroszczę takich ładnych i na pewno mocnych paznokci:) Weszłam dzisiaj na Twojego bloga po raz pierwszy i zauważyłam konkretną ilość negatywnych komentarzy na Twój temat od pewnego anonima (po tonie wszystkich wypowiedzi wnioskuję, że nadawca była ta sama osoba, tym bardziej, że były wystawione w ciągu kilku min) i jestem zadziwiona chamstwem takich ludzi. Obrażanie Cię, że wygladasz jak Chinka, było naprawdę śmieszne, za to Twoja odpowiedź była z klasą:) Również twierdzę, że Azjatki są piękne. Nie rozumiem ludzi, którzy wchodzą i zostawiają komentarze w stylu "jesteś beznadziejna i głupia" albo "jesteś pusta". Jeśli się nie zgadzają z prezentowaną treścią to trzeba to zrobić na poziomie, albo po prostu wyjść i nie komentować. Niestety nasze społeczeństwo jest niewychowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Niestety dzisiaj po raz pierwszy miała miejsce taka niesmaczna "akcja". Konstruktywna krytyka jest jak najbardziej na miejscu, ale należy robić w sposób kulturalny. A faktycznie porównanie do Chinki potraktowałam jako komplement:P a nie obrazę, także anonimowi się nie udało:)

      Usuń
  3. OO, jakie piękne pazurki. Co robisz, że tak wyglądają? Mi mimo przyjmowania tabletek i stosowania odzywek ciagle się rozdwajają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, stosuję wyciąg ze skrzypu polnego+drożdże+minerały, odżywkę regenerum i eveline 8w1

      Usuń
  4. Ach, te Twoje pazurki:) ja ze swoimi stale mam problem...

    OdpowiedzUsuń