Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Błyskotka od Golden Rose

Cześć dziewczyny!!!

Jakis czas temu skusiłam się na lakier Jolly Jewels 110 Golden Rose. Raczej nie przepadam za wyraźnymi kolorami czy lakierami, ale ten podbił moje serce połączeniem subtelności z lekkim pazurkiem:D






Dostępność i cena:
Mniejsze drogerie i stoiska firmowe, kosztuje 12,90zł


Opakowanie:
Ładne i trwałe, pędzelek doskonale nadaje się do konsysytencji lakieru, która jest dosyć rzadka.


Moja opinia:
Kolor o nr 110 to maleńkie czarne drobinki i większe czerwone zatopione w bieli. Aplikacja lakieru jest dosyć łatwa, ale należy nałożyć 2 warstwy i top, bo bez niego lakier strasznie wszystko haczy. W trakcie aplikacji lakier nie mazia, nie bąbeli. Zasycha dosyć szybko, po 15minutach nie musimy się juz bać że na pazurkach powstaną odciśnięcia. Efekt końcowy jest bardzo ciekawy i moim zdaniem imponujący:) Trwałość mogę określić jako średnią, z topem wytrzymuje 3 dni. I wszystko jest ok do momentu zmywania tego cuda. Niestety wtedy czar pryska. Zmywanie to po prostu wielka przeprawa. W moimj przypadku zajęło prawie godzinę. Dlatego nie zdecyduję się na inny kolorek z tej serii

18 komentarzy:

  1. Kolor piękny i te Twoje paznokcie:)) boskie. Ale nie dość że nie trwały to jeszcze te zmywanie.. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jak można żyć z TAKIMI paznokciami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale,że paskudne,czy że za długie???

      Usuń
    2. zdecydowanie za długie i o obrzydliwym kształcie

      Usuń
  3. Jest piękny! Byłam przekonana że masz maleńkie różyczki namalowane na płytce dopóki zdjęcia nie powiększyłam. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. domyślam się, że zmywanie musi być uciążliwe, wiem o czym mówisz ;d
    ale paznokcie masz CUDNE, jeju, jak Ci zazdroszczę ; ) mimo tego, że takie z nim utrapienie, to jest na prawdę zachwycający, w miniaturce myślałam, że to maleńkie kwiatuszki ;d
    i widzę, że z tym spostrzeżeniem nie byłam jedyna;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny, dlatego od czasu do czasu mogę przecierpieć takie uciążliwe zmywanie:)

      Usuń
  5. Uroczy! W życiu czegoś tak pięknego nie widziałam. Sama chciałabym móc zakupić takie cudo gdzieś. A co do zmywania- próbowałaś zawinąć paluszki w folię aluminiową? o wiele szybciej i łatwiej wszystko schodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, tylko minus jest taki, że te drobinki przyklejają się do skóry na palcach i trudno je potem zmyć:/

      Usuń
  6. Na białym tle te błyskotki wyglądają jak drobne kwiatuszki!
    Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. choruję na taki, ale dopóki nie doprowadze swoich paznokci do jako takiego stanu - nie kupię go...

    OdpowiedzUsuń