Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

Bubel: Ziaja med reduktor punktowy

Cześć dziewczyny!!!


Kilka dni temu wyskoczyły mi na twarzy niespodzianki (skutki gorących kubków:P). Chciałam kupić benzacnę, ale pani w aptece polecała reduktor punktowy na trądzik z Ziaji MED. Kosztował grosze, więc się skusiłam i bardzo żałuję.








Dostępność i cena:
Do kupienia w aptece. Zapłaciłam za niego ok10,50zł


Opakowanie:
 Zawiera 15ml produktu. Jest ładne, skromne i wygodne. Łatwo wydobyć zawartość, tuba nie jest zbyt twarda, a przez otworek wylatuje odpowiednia ilość maści.


Moja opinia:
Mimo niskiej ceny i wygodnego opakowania muszę przyznać, że jest to bubel. W moim przypadku nie zrobił nic. Nie sprawił, że niespodzianki zaczęły znikać, ani też, że szybciej "dojrzały", w żaden sposób nie pomógł. Dodam, że trądzik był raczej drobny, nie były to wielkie ropne zmiany. Reduktor również nie zaszkodził: nie wysuszył i nie popalił skóry. Przyznam szczerze, że spodziewałam się choć lekkich efektów, przynajmniej lekkiego zasuszenia, a tu zonk. Na pewno nie kupię więcej tego produktu. Szkoda tych 10zł.

5 komentarzy:

  1. Ziaja to badziewie - zawsze tak twierdziłam; rozczarowałam się płynem i chusteczkami do higieny intymnej jak i szampanom Ziaji z promocji...za dużo tych wpadek jak na jedną firmę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat bardzo lubię Ziaję, ale ten produkt bardzo mnie rozczarował

      Usuń
  2. Ogólnie lubię produkty Ziaji, ale ten reduktor także nie zrobił u mnie nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielu produktów ziaji jestem bardzo zadowolona, niestety ten reduktor nie wyszedł im po prostu:P

      Usuń
  3. nigdy nie miałam, ale tak to jest że nie wszystko co nam wpychają działa jak powinno, jednak ziajkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń