Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

Brzoskwinka na paznokciach?

Cześć dziewczyny!!!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest dzisiaj bardzo ciepło, choć trochę się chmurzy. Mimo wszystko postanowiłam zrobić wiosenne porządki, czyli czas na wielkie pranie:D


Bardzo lubię pazurki w kolorze nude, ale ostatnio wpadł mi w oko brzoskwiniowy lakier. Postanowiłam kupić tańszą wersję, bo ja mi się nie spodoba to nie będzie szkoda pieniędzy. Wybrałam Coral Prosilk nr 115 i jestem bardzo zadowolona:)









Dostępność i cena:
Do kupienia w małych drogeriach, kosztuje ok. 4-5zł

Opakowanie:
Klasyczne jeśli chodzi o lakiery z tej serii, wygodne i poręczne. Pędzelek jest wygodny, nie za wąski i dopasowany do dosyć rzadkiej konsystencji lakieru.

Moja opinia:
Jeśli chodzi o lakiery za kilka zł, to cudów nie oczekuję:P Odcień 115 to  brzoskwinia a lekką nutą pomarańczowych odcieni. Początkowo bałam się, że na pazurkach wyjdzie bardziej marchewkowo, ale jest tak jak chciałam, czyli kolorowo ale subtelnie. Na zdjęciach mam 2 warstwy, ale niestety końcówki prześwitują. Mimo wszystko nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie. Lakier zasycha dosyć szybko, nie mazia się, nie robi bąbelków. Aplikacja jest bardzo wygodna i szybka. Trwałość lakieru mogę ocenić jako bardzo dobrą (a jeśli zestawić z ceną to znakomitą), bez problemu wytrzymuje 3-4 dni bez wspomagaczy. Nie przebarwia płytki paznokcia. Wydaje mi się, że w nadchodzącym letnim sezonie zaprzyjaźnię się na dłużej z tym lakierem. Jest to miła odskocznia od nudziaków:)

9 komentarzy:

  1. Ale masz cudowne paznokcie! Z tym kolorkiem wyglądają zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny, a pazurki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te lakiery :) jak na swoją cenę są bardzo tanie i mają bardzo bogatą gamę kolorów :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena jest śmieszna a gama kolorów cudowna. Kuszą mnie trochę zielenie, ale bardzo rzadko maluję kolorowe pazurki a jeszcze rzadziej takie mocno rzucające się w oczy

      Usuń
  4. Twoje paznokcie są tak idealne, że każdy kolor wygląda na nich wspaniale :) Nawet nie wiesz jak Ci ich zazdroszczę ;)
    Ominęły mnie wynika rozdania czy jeszcze ich nie ogłosiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo mi się podoba, muszę go sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie *.* kolor na nich tez super i musze się wybrać kiedyś po te lakiery do Superaka bo tylko tam je widziałam

    Pozdrawiam
    Obserwuję
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń