Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Biosilk jedwab do włosów

Cześć dziewczyny!!!

Z przyczyn ode mnie niezależnych nie pisałam ostatnio. Powoli wszystko się układa i będę miała dla Was więcej czasu:)

Jedwab z biosilku znany jest chyba wszystkim:) Na naszym rynku pojawił się kilka ładnych lat temu i od tamtej pory stał się bardzo popularny.

Naturalny jedwab- Silk Therapy- odżywka regenerująca zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska.
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem.
Bez spłukiwania. Można używać do kąpieli i nawilżenia skóry.
Produkt jest bardzo wydajny.

Skład: Cyclomethicone, Dimethicone, SD/Alkohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Octyl Methoxycinnamate, Parfum, C 12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben


Dostępność:
W drogeriach, ja akurat kupiłam go w Rossmannie

Cena:
Normalnie kosztuje ok. 6zł, a w promocji 4zł.

Opakowanie:
Małe, ale wygodne i poręczne. Dzięki temu, że jest przezroczyste widać ile produktu pozostało. Zawiera 15ml jedwabiu

Moja opinia:
Oczywiście jest to nic innego jak zlepek silikonów. Stosowałam go tylko i wyłącznie na końcówki, bo w moim przypadku oleje się nie sprawdzają jeśli chodzi o ochronę. Uwielbiam go za zapach- jak u fryzjera. Ładnie wygładza włosy i nabłyszcza, ale jest to efekt krótkotrwały- do mycia. Nie odżywia, nie nawilża, po prostu chroni włoski przed temperaturą i innymi czynnikami. Łatwo przesadzić z nakładaną ilością i włosy wyglądają na smętne i przytłustawe. Na szczęście nie wysuszał tak jak serum z avonu. Doskonale sprawdza się tuż po farbowaniu (wtedy to właśnie moje włosy tolerują silikony). Jest to jeden z lepszych produktów z tej grupy, ale idealny nie jest

11 komentarzy:

  1. ja słyszałam dość dużo negatywów na jego temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy go zaakceptowały. Na pewno działa lepiej niż serum z avonu, ale doskonały niestety też nie jest

      Usuń
  2. Dzisiaj akurat kupiłam swoje 1 opakowanie :D
    Jest w Biedronce w promocji po 3.99 więc opłaca się kupić .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dowiedziałam się, że ma w składzie wysuszający alkohol skreśliłam go całkowicie i od tego momentu używam jedwabiu Marion. Niebo a ziemia! Za czasów Biosilka dziwiłam się, że mimo zabezpieczania wciąż mam rozdwojone końcówki ;/ A z Marionem nie mam takiego problemu. Do Biosilka nigdy nie wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie miałam jeszcze tego z Marionu, muszę poszukać na mieście. Dzięki za podpowiedź

      Usuń
  4. też słyszałam o nim niepochlebne opinie, dlatego nie dziękuję. Polecam za to jedwab CHI silk infusion. Rewelacja!!! I nie ma alkoholu w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go używam i na jego temat będzie osobna notka

      Usuń
  5. Też mam, ale rzadko używam :) Nie pamiętam w ogóle o końcówkach, trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna też miałam ten problem. O całe włoski dbałam systematycznie, ale o końcówkach zapominałam

      Usuń
  6. Ja tam pomimo wszystkiego go lubię!!

    OdpowiedzUsuń