Obserwatorzy

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

BELL PERFECT COVER+ GRZYWKA

Cześć dziewczyny!!!

Wiosna rozgościła się już na dobre, a przynajmniej taką mam nadzieję:) Weekend minął mi bardzo szybko, w rozjazdach ale mimo tego zdążyłam naładować akumulatorki na cały tydzień:D 

Maskujący korektor w płynie firmy Bell kupiłam w Biedronce jakiś czas temu, chyba miesiąc. Zdecydowałam się na najjaśniejszy odcień, czyli jasny beż. Przy mojej trochę ciemniejszej karnacji ten kolorek spełnia rolę rozświetlacza i korektora w krytycznych miejscach wokół oczu.






Dostępność i cena:
Na pewno znajdziecie go w Naturze i innych drogeriach. Swój egzemplarz nabyłam w Biedronce za 6,99zł


Opakowanie:
Zawiera 7,5g produktu. Aplikator jak w przypadku błyszczyków, ale wygodny i estetyczny.


Moja opinia:
Świadomie zdecydowałam się na tak jasny kolor, ponieważ chciałam zatuszować i rozjaśnić cienie pod oczami. Cudów nie oczekiwałam, ale muszę przyznać, że produkt jest całkiem niezły. Krycie określiłabym jako dobre, plus za wspaniałą kremową konsystencję. Nie roluje się, nie mazia, nie wykrusza. Ładnie stapia się z całością, nie odcina i nie zauważyłam aby się topił. Z dobrym podkładem wytrzymuje ok. 5-6 godzin. Myślę, że jak za tą cenę jest to dobry, ale zastanawiam się nad dermacolem tylko nie wiem jaki odcień wybrać. 





GRZYWKA

Proszę się nie śmiać:P Zdjęcia z rąsi:P niestety nikogo nie było w domu. Przepraszam za brak makijażu (tylko oczy ogarnęłam), ale chciałam sobie zrobić odpoczynek od podkładu.







Jakoś tak średnio mi się podoba. Na razie grzywa jest wygodna, ale wydaje mi się, że lepiej było bez niej:P Może to kwestia przyzwyczajenia.



13 komentarzy:

  1. A pokażesz jak korektor wygląda na buzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dorzucić foto, tylko nie wiem czy mój biedny aparat coś uchwyci

      Usuń
  2. Nad tym korektorem chodzę już jakiś czas i wciąż się zastanawiam. A jeśli chodzi o grzywkę - zupełnie inaczej, ale myślę, ze kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz na twarzy wielkich cudów do zamaskowania, to ten korektor na pewno da radę:) A z grzywką to pewnie jest to kwestia przyzwyczajenia, ale jak wyszłam od fryzjera to muszę przyznać, że mi się podobała. Ale po powrocie do domu, mój TŻ stwierdził, że wyglądam dziecinnie...

      Usuń
  3. Też kupiłam ten korektor, ja wzięłam odcień ciemniejszy ale jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za tą cenę jest ok. Biedronka bardzo mnie zaskakuje ostatnio

      Usuń
  4. Według mnie pięknie wyglądasz w tej grzywce :) Zmiana na duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobasz w tej grzywie!! Osobiście zmianę zaliczyłabym na plus :)
    korektor właśnie kupiłam i testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten korektor i jestem z niego zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do twarzy Ci w tej grzywce. Ja swoją cały czas hoduję. Mam już za brodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze tak jest, że jak się ma grzywkę to nie chce się jej mieć, a jak się jej nie ma to mysli sie o jej wycięciu. Przyzwyczaisz się, teraz wyglądasz bardziej azjatycko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie Ci w tej grzywce :) ja chciałabym taką sobie zrobić, ale nie mam odwagi, kiedys miałam jeszcze w podstawówce ale za bardzo miałam okrągłą twarz i teraz się boję :( A Twoja twarz jest idealna na taką grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń