Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Apteczne zakupy+ nowy kolor włosów

Cześć dziewczyny!!!

Jak tam po weekendzie? Te 2 dni minęły mi bardzo szybko i intensywnie, ale od środy znowu wolne:)

W piątek wybrałam się do apteki na małe zakupy:
 Sok z aloesu- jeszcze nigdy go nie miałam, czas wyprówać


 Ziaja Med na AZS, olejek myjący do kapieli+ próbka emulsji


 Aktywne serum do rzęs, z kremu byłam zadowolona, zobaczymy jak ten preparat zadziała


 Nowa maska z Biovax:)


 W Biedronce skusiłam się na książkę, którą już oczywiście przeczytałam







Kilka dni temu zafarbowałam włosy na nowy kolor. Zazwyczaj decydowałam się na średnie brązy, ale teraz kupiłam Intenstywny Bursztynowy Kasztan Z Ferii Preference Loreal. Oto efekt:


W majowy weekend postaram się zrobić zdjęcia w terenie przy naturalnym świetle.


16 komentarzy:

  1. Słyszałam, że ten aloes jest paskudny w smaku ale nie wiem ile w tym prawdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że super smaczny nie jest:/

      Usuń
  2. Łał, ale śliczny blask! I kolor wyszeł bardzo intensywny :)
    Co do zakupów to też nigdy nie miałam soku z aloesu i planuję jego zakup. Ma tyle zastosowań..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak się zbierałam i zbierałam z zakupem:)

      Usuń
  3. Aloes zewnętrznie czy wewnętrznie będziesz stosować? Zewnętrznie jest super :)
    A kolor wydaje mi się jakiś taki fioletowy? chyba ze to kwestia oświetlenia. W każdym razie błyszczą pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zewnętrznie i wewnętrznie:) Wspaniale nawilża skórę:) A kolor jest trudny do określenia:D Tam, gdzie miałam naturalny kolor wyszedł koniakowy, a na farbowanych miejscami wyszedł też taki lekko czerwonawy, a miejscami ciemny brąz. Zobaczymy jak będzie po kilku myciach

      Usuń
  4. Tą maskę z Biovaxa muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najpierw zrób recenzję tego kremu na rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  6. ile dałaś za sok z aloesu?

    OdpowiedzUsuń
  7. jak podobała się książka? ja czytałam i wg mnie strasznie ciekawa, bardzo mnie wciągnęła. uwielbiam tematykę związaną z obcymi kulturami i podróżami, choć fakt, że historia raczej nie do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest cudowna! Tak mnie wciągnęła, że pochłonęłam ją prawie dosłownie:D przegladałam już pozostałe części, ale na allegro są drogawe:/ Fajnie by było, gdyby pojawiły się w Biedronce

      Usuń
    2. ja również uwielbiam tę książkę! pochłonęłam pierwsze trzy, niestety do najnowszej czwartej nie mam dostępu ale jak tylko pojawi się na chomiku w pdf-ie to będzie moja!

      ps. kolejne dwie części znajdziesz na chomiku właśnie, czytanie na kompie nie jest wcale takie złe ;)

      Usuń
  8. ja naczytałam się o soku z żyworódki i ten mam zamiar kupić jako pierwszy :) ciekawa jestem tej maski Biovax :)
    Kolorek wyszedł Ci bardzo ładny i świetlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci falują te włoski :)
    Jak już poużywasz tego soku to opisz efekty :)

    OdpowiedzUsuń