Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Ziaja tonik ogórkowy


Cześć dziewczyny!!!


Ostatnie dwa dni były dla mnie straszne, a dwa najbliższe nie będą nic lepsze...  Byłam w podróży służbowej, a po powrocie czekał na mnie list z pewnej instytucji, z której raczej nikt nie chce dostawać korespondencji. Cóż sprawa rozjaśni się w piątek, ale do tego czasu będę żyć w nerwach.



Dzisiaj kilka słów o moim ulubionym toniku do twarzy. Jest to znany w sieci tonik ogórkowy z firmy Ziaja:)


Bezalkoholowy tonik z prowitaminą B5 (D-Panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, przeznaczony do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Nawilża i odświeża skórę, ma bardzo przyjemny zapach.

Skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragnance), Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropian, Linalool, Citric Acid. 


 Dostępność i cena:
Do kupienia w drogeriach i marketach. Kosztuje ok. 5-6zł

Opakowanie:
Ładne, takie zieloniutkie i wesołe. Wygodne.Ziaja jakoś wielce nie unowocześnia opakowań swoich produktów, ale mi to nie przeszkadza. Zawiera 200ml produktu.


Moja opinia:
Jest to świetny produkt za grosze. Super odświeża, oczyszcza skórę. Nie podrażnia, nie wysusza, nie wpływa negatywnie na soczewki. Zapach średni, ani mnie parzy, ani ziębi. Nie mogę powiedzieć, że go kocham, ale też nie przeszkadza mi jakoś wielce.  Muszę przyznać, że jest bardzo wydajny:) W moim przypadku się sprawdza, ale raz w tyg używam mocniejszego środka do dokładnego wyczyszczenia skóry, bo ten tonik jest bardziej powierzchowny.

5 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu. Ostatnio zamiast toniku do twarzy używam soku aloesowego, świetnie nawilża, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym ostatnio. A używasz rozcieńczonego soku czy takiego normalnego?

      Usuń
  2. Ja również go uwielbiam. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń