Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Ziaja 30+ z kwasem hialuronowym i małe zakupy

Cześć dziewczyny!!!


Minął drugi dzień w nowej pracy. Ale jestem zmęczona. Pewnie minie kilka dni zanim się przestawię. Kilka słów o kremie, który kupiłam w grudniu więc czas go ocenić. Krem nawilżający z kwasem hialuronowym 30+ Ziaja kupiłam tak sobie, bez wielkiego zastanowienia, bardziej z ciekawości:)







Bogaty krem do skóry suchej i normalnej – zapewnienie efektu stabilnego poziomu nawilżenia skóry.
cera normalna, sucha
równowaga hydrolipidowa skóry
DZIAŁANIE
  • Wygładza zmarszczki oraz redukuje szorstkość naskórka.
  • Wiąże wodę i opóźnia procesy starzenia się.
  • Trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry.
  • Skutecznie łagodzi podrażnienia.   
  • Wzmacnia naturalne procesy regeneracji skóry.
  • Zmniejsza szorstkość oraz nadmierne złuszczanie.     
  • Odbudowuje lipo-strukturę naskórka.
  • Chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.

UDOWODNIONA SKUTECZNOŚĆ*
• wzrost nawilżenia skóry o 36%
• wzrost gładkości skóry o 28 %



Substancje aktywne




Dostępność i cena:
 Swój kremik kupiłam w aptece, ale widziałam go również w drogeriach. Kosztował 9zł z groszkami.


Opakowanie:
Ładne, bez przepychu- skromne. Trochę nie lubię takich słoiczków, bo potem mam pełno kremu za paznokciami.... Wolę tubki. Zawiera 50ml produktu.



Moja ocena:
Krem jest ok, ale bez szału. Nie zauważyłam super nawilżenia, myślałam, że pod tym względem będzie lepiej. Czy opóźnia procesy starzenia? To się okaże. Na super wygładzenie nie liczyłam i dobrze, bo nic takiego nie nastąpiło. Nie podrażniał mnie, ładnie się wchłaniał i pozostawiał lekką ochronną warstwę. W moim przypadku nie nadawał się pod makijaż, powodował, że skóra szybciej się przetłuszczała. Jak za swoją cenę krem jest w miarę dobry, ale raczej do niego nie wrócę.




Dzisiejsze zakupy

 Serum 4D Verona SPA


 Wszystkim znane, tanie jak barszcz lakierki z Golden Rose.



 Sole do kąpieli, uwielbiam takie czasoumilacze


 Sól z biedronki- lotos



 Sól z biedronki- trawa cytrynowa i bambus


Farmona- zapach morski



 




2 komentarze:

  1. Uwielbiam sole z biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! A ta z trawą cytrynową - booska :D Powodzenia w nowej pracy!:)

      Usuń