Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

Stan moich włosów

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj przed wyjściem myłam włosy i testowałam brylantynę z serii Joanna professional. Chciałam Wam pokazać jak wyglądają moje włosy stylizowane właśnie żelem. Myślę, że mimo tego, że ostatnio ogólnie mam mniej wolnego czasu dlatego nie pielęgnuję ich aż tak systematycznie jak wcześniej, to i tak są w dobrej kondycji. Ostatni raz farbowałam włosy 8 grudnia i chyba dam im jeszcze trochę odpocząć. Malowane były Słodkim brązem z syossa.










Wczoraj zrobiłam sobie przedziałek na środku, bo chciałam zobaczyć czy fajnie bym tak wyglądała. Muszę przyznać, że mam mieszane uczucia. A Wy jak myślicie?

13 komentarzy:

  1. Trochę poważnie, ale fajnie ;)

    Nie mogę się na Ciebie napatrzeć, no :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też mi się wydaje, że wyglądam na 30, a nie na 20 lat:P Chyba wrócę do przedziałka na bok

      Usuń
  2. Ładnemu we wszystkim ładnie :) Pasuje Ci, chociaż wydaje mi się ze taki na boku wygląda korzystniej. I nie wyglądasz na 30stke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ZAstanawiam się nad podcięciem grzywki, ale chyba będę ją dalej zapuszczać

      Usuń
  3. Gdzie tam od razu na 30! :) Według mnie wyglądasz bardzo ładnie w obu fryzurkach, chociaż faktycznie - z przedziałkiem na środku troszkę poważniej. A włosy to masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze uśmiech i cała ta powaga zniknie :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się uśmiecham, mam jeszcze większy nos niż normalnie:P

      Usuń
  5. Chyba podobnie mi się kręcą włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś ładna! I piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne masz włosy. Pisałaś, że malowałaś brązem, a mają lekko fioletowy blask

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń