Obserwatorzy

sobota, 23 marca 2013

Sobotnie paznokcie

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj czeka mnie ciężki i "szybki dzień". Muszę iść do pracy (jeszcze nie wiem na ile godzin), potem na seminarium, potem umówiła się ze mną fotografka na próbne zdjęcia, a wieczorem moja mama wyprawia imieniny....



Z racji weekendu postanowiłam trochę zaszaleć z kolorem na paznokciach. Po 2 pomalowałam na niebieski, a resztę na jaśniejszy różowo-brązowy kolorek








Oba lakiery pochodzą z Golden Rose z kolekcji with protein. Kolor niebieski 339, a jaśniejszy to 252


Nr 339 to ciemniejszy niebieski z lekkimi drobinkami i perłą, której na paznokciach prawie nie widać. Jedna grubsza warstwa wystarczy do pokrycia płytki, ale z racji tego, że mam długie pazurki i nie lubię prześwitów awaryjnie położyłam 2 warstwy. Lakier się nie mazia i jest prosty w obsłudze. Trzyma się 3 dni, ale niestety przebarwia płytkę paznokcia, dlatego maluję nim od wielkiego święta.



nr 252 jest dziwny i trudny do określenia. W buteleczce wygląda na brudny róż z dużą ilością perły. Na paznokciach mieni się różem, czasem beżem, a czasem brązem. Z racji tego, że ma dużo perły jest trudny w obsłudze i trochę się mazia. Mimo wszystko bardzo go lubię:) Wytrzymuje do 4-5 dni. Szybko zasycha.

3 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba ten 252 mimo, iż nie przepadam za lakierami w odcieniach nude (ze zdjęć wydaje mi się ze tan taki jest) :)
    Ojej jakie Ty masz długie pazurki, kocie takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak określić ten kolor, może to taki "brudny" nude":P

      Usuń