Obserwatorzy

poniedziałek, 11 marca 2013

Orzeźwiająca sól do kąpeli z Biedronki

Cześć dziewczyny!!!

Ale jestem zmęczona. Dzisiaj musiałam zostać dłużej w pracy, dodatkowo były wypłaty, czyli masa papierków... Takie są uroki pracy:P Dzisiaj kilka słów o jednej z moich nowych soli do kąpieli. Kilka dni temu skończyły się moje zapasy poświąteczne i skusiłam się na sól z Biedronki. Wybrałam dwie, ale póki co opiszę tylko jedną. Sól o zapachu trawy cytrynowej i bambusa podbiła moje serce od pierwszego użycia:)







Dostępność i cena:
Do kupienia w Biedronce, kosztuje 3,75zł

Opakowanie:
Proste, ale ładne. Dzięki temu, że jest przezroczyste od razu widać jak wygląda sól i ile jej jeszcze zostało. Zawiera 600gram produktu



Moja opinia:
Bardzo lubię wszelkiego rodzaju czasoumilacze do kąpieli. Owa sól ma wspaniały faktycznie orzeźwiający zapach. Szybko rozpuszcza się w wodzie, nie pozostawia dziwnego kolorowego osadu na wannie. Ładnie zmiękcza wodę, nie podrażnia skóry i nie wysusza. Jak dla mnie to wspaniały produkt za grosze:) Jak za swoją cenę jest idealna:)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) To taki świeży zapach, który na pewno sprawdzi się w upalne dni

      Usuń
  2. muszę w końcu iść po nową sól bo mi się moja już skończyła ( oczywiście sól z Biedronki) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ostatnio o niej pisałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię kąpielowe umilacze, ostatnio zakochałam się w czekoladowo-pomarańczowym płynie do kąpieli Luksji

    OdpowiedzUsuń