Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Miesiąc z wyciągiem ze skrzypu polnego firmy Vitamex-Farm

Cześć dziewczyny!!!

Ponad miesiąc temu dostałam paczuszkę od szwedzkiej firmy Vitamex-Farm z wyciągiem ze skrzypu polnego+ drożdże+ witaminy do testowania.


"Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy" to szwedzki suplement
diety wzmacniający włosy i paznokcie. Produkt znajduje się na rynku polskim
od ponad 10 lat.
Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor.






Wykaz wszystkich składników: drożdże piekarskie, sorbitol – substancja słodząca, wyciąg ze skrzypu polnego, chlorowodorek L-lizyny, sól sodowa karboksymetylocelulozy usieciowana – nośnik, węglan wapnia – stabilizator, octan DL-alfa-tokoferylu (wit. E), amorficzny dwutlenek krzemu – substancja przeciwzbrylająca, kwas stearynowy pochodzenia roślinnego – substancja przeciwzbrylająca, stearynian magnezu– nośnik, kwas  paraaminobenzoesowy (PABA), biotyna, amid kwasu nikotynowego, D-pantotenian wapnia, glukonian żelazawy, chlorowodorek pirydoksyny (wit. B6), monoazotan tiaminy (wit. B1), ryboflawina (wit. B2), octan retinylu (wit. A), selenin sodowy.
Produkt zawiera substancję słodzącą. Spożycie w nadmiernych ilościach może mieć efekt przeczyszczający.
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.
 

wyciąg ze skrzypu polnego               - zastosowany został standaryzowany ekstrakt skrzypu polnego 6.25:1 
drożdże                                                - drożdże piekarskie wzbogacone witaminami grupy B, stanowią bardzo dobrze przyswajalne źródło witamin i mikroelementów. Zastosowane drożdże zawierają witaminy B1,B2,B5,B6,B9,B12, cholinę,  witaminę PP;
                                                                12 aminokwasów oraz 9 mikroelementów w tym mangan, wapń, fosfor, cynk i żelazo.    
lizyna                                                     ważny aminokwas którego niedobór powoduje wypadanie włosów      
PABA                                                     kwas para amino benzoesowy - związek ten hamuje siwienie włosów, a także zapobiega ich wypadaniu.                              
niacyna                                                 poprawia ukrwienie skóry i kondycję włosów             
kwas pantotenowy                              niedobory kwasu pantotenowego powodują wypadanie włosów, łysienie, siwienie oraz problemy skórne –w  tym także pękanie skóry w kącikach ust
wit. B6                                                   pirydoksyna, której niedobór może powodować łojotokowe zmiany skóry
biotyna                                                  objawami niedoboru biotyny są zmiany skórne – wysypki, stany zapalne, a także wypadanie włosów              
selen                                                     synergiczne działanie selenu z witaminą E przyczynia się do opóźniania procesów starzenia oraz przyspieszenia regeneracji komórek
tiamina (wit. B1 )                                przyspiesza gojenie się ran
ryboflawina (wit. B2)                          niedobór powoduje wypadanie włosów       
wit. E                                                     przeciwutleniacz chroniący komórki przed wolnymi rodnikami              
wit. A                                                     utrzymuje prawidłowy stan skóry, włosów i paznokci  




Dawkowanie: przez 30 dni dwie tabletki w trakcie posiłku, później 1. Zalecany czas trwania kuracji 2 miesiące.




Moja opinia:
Minęło już 30 dni stosowania tego suplementu diety i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona. Tabletki brałam według zaleceń producenta, czyli 2 w trakcie posiłku (brane na pusty żołądek mogą zrobić rewolucję). Przez pierwszy tydzień zauważyłam lekki wysyp  na twarzy, bardziej w formie krostek niż wągrów, taki sam jak w przypadku picia drożdży.  Już po dwóch tyg zauważyłam, że moje pazurki się wzmocniły i resztki złej kondycji po zmywaczu z Biedronki poszły w niepamięć. Paznokcie przestały się rozdwajać, są mocne i szybciej rosną:). W ciągu tego miesiąca podcięłam włosy, ok. 2 tyg po rozpoczęciu kuracji. Na dzień dzisiejszy (2 tyg po wizycie u fryzjera) włoski są już tej samej długości co przed obcięciem. Nie majstrowałam nic z grzywką, więc z niej zrobiłam pasemko kontrolne. Normalnie moja czupryna rośnie ok.1-1,5cm na miesiąc, ale teraz grzywka urosła 3,5cm:) Zauważyłam, że włosy zaczęły szybciej rosnąć od 3 tyg stosowania. Zdjęcia dołączę po zakonczeniu kuracji, ponieważ musiałabym je wyprostować, aby efekt był widoczny, a póki co nie chcę ich męczyć wysoką temperaturą. Zauważyłam wysyp baby hair:) a to dobry znak. Dodatkowo włosy stały się grubsze i ładnie uniesione. Pierwszy raz zauważyłam wpływ suplementu diety na rzęsy!!! W ciągu miesiąca stosowałam ten sam tusz co zawsze, nie stosowałam odzywki, a rzęski są dłuższe i bardziej sprężyste:) Co bardzo mnie cieszy. Zobaczymy, ile urosną włosy w ciągu całej kuracji. Jeśli nie zwolnią tempa, to będę bardzo zadowolona, bo do wakacji będę mieć długaśne loki (przynajmniej w moim mniemaniu). 

Po zakończeniu kuracji dam Wam znać o zmianach i oczywiście dorzucę fotki:) 


10 komentarzy:

  1. HM... Chyba warto w nie zainwestować. Nie lubię pić drożdży, a to byłaby fajna alternatywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię herbaty ze skrzypu, dlatego te tablety są dla mnie świetną alternatywą. A poza tym są wzbogacone w dodatkowe minerały i drożdże:)

      Usuń
  2. 3,5 cm w miesiąc? :) Suplement musi być naprawdę wyjątkowo dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że efekt się utrzyma. Gdyby w kolejnych 2 miesiącach urosły po 3,5 cm to byłabym mega zadowolona:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W moim przypadku sprawdzają się dobrze, ale zobaczymy jakie efekty będą po zakończeniu kuracji

      Usuń
    2. Napisz koniecznie jakie będą efekty na końcu. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Czekam na efekty, ja biorę Vitapil i póki co to jedyne tabletki jakie na mnie działają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana ;)
    http://olsniewaj.blogspot.com/2013/03/tag-rozrywka-blogowa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do wzięcia udziału w tagu: http://wyczesana.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń