Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

Mega bubel: Dermena szampon przeciwko wypadaniu włosów

Cześć dziewczyny!!!


Minął pierwszy dzień w nowej pracy... Nie jest źle, ale w poprzedniej pracy nie zajmowałam się naliczaniem wypłat, a tutaj będzie to należeć do moich zadań. Muszę zobaczyć jak to obliczać. Ale poza tym ok, wiadomo jak to w nowym miejscu.




Jakiś czas temu kupiłam szampon przeciwko wypadaniu włosów z Dermeny. Czytałam na blogach opinie o nim, ale mimo wszystko postanowiłam go przetestować. I szkoda, bo niepotrzebnie wydałam pieniądze. 








Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lautyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Juglans Regia Extract, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydroxypropyltrimonium, Peg-15 Coco Polyamine, Parfum, Sodium Chloride, 1-methylparaben, phenoxyethanol, Propylparaben


Dostępność i cena:
W aptekach. Kosztuje ok. 25-30zł


Opakowanie:
Biała estetyczna butelka, zapakowana w kartonik, co moim zdaniem dodaje mu ekskluzywności. Zawiera 200ml.



Moja opinia:
Bubel nad bublami! Nie wydajny, na opakowaniu jest napisane, że wystarcza na 35-40 myć... Ciekawe, moim zdaniem wystarcza na max. 20. Nie zauważyłam, aby wpłynął na wypadanie włosów i na pewno nie stymuluje ich wzrostu. Mocno wysuszał włosy i sprawiał, że zbijały się w jednego wielkiego dreda. Końcówki włosów wyglądały po nim tragicznie, suche i połamane. Nigdy nie miałam takiej przygody z innym szamponem. Na pewno nie kupię go więcej, bo nie wyróżniał się niczym szczególnym, a niejeden szampon za 5zł działa o niebo lepiej. Z tego co zauważyłam, większość osób negatywnie wypowiada się o tym produkcie więc coś musi w tym być. Czy któraś z Was używała żelu z Dermeny? Czytałam o nim różne recenzje i mam mieszane uczucia czy kupić go czy nie.

7 komentarzy:

  1. Szampon jest okropny, a żel na ciemnych włosach pozostawia osad, który przypomina łupież

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Słyszałam o tym. A działa na porost włosów?

      Usuń
  2. W moim przypadku dermena wystarcza na 3 m-ce stosowania(myję włosy co 2-3 dzień). Używam jej w ten sposób, że najpierw myję włosy zwykłym szamponem, potem nakładam dermenę tylko(!) na skórę głowy i delikatnie masuję ją opuszkami, następnie zakładam czepek i trzymam jakieś 10min na włosach. Kiedy próbowałam używać tego szamponu jak każdego innego też byłam niezadowolona, ale teraz go chwalę. Stosuję go już pół roku i rezultatem są włoski, w miejscach gdzie ich nie było:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za podpowiedź:) W taki sposób nie korzystałam, więc z chęcią wypróbuje. Może faktycznie się sprawdzi

      Usuń
  3. W moim przypadku żel zadziałał super. W ciągu 3 miesięcy włosy urosły 10cm

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ten szampon pomógł mi na wypadanie, ale teraz już nie działa tak dobrze, a dopada mnie wiosenne linienie. Muszę szukać czegoś nowego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. może macie opinie o wersji dla mężczyzn - DERMENA MEN?

    OdpowiedzUsuń