Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Lumpeksowe łupy

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj po całym dniu w pracy, postanowiłam zrobić sobie prezent z okazji Naszego święta i wybrałam się po lumpeksu. Oto co kupiłam:


 Żakiecik z kratkę, nn bez metek, 5zł


 Koszula F&F 13-14lat, 6zł. Zastanawiam się czy ozdobić ją ćwiekami. Jakieś pomysły?



 Koszula z jeansu dla mojego TŻ, h&m L, 6zł

Koszula dla mojego TŻ, Dolce& Gabbana, 5zł
 Żakiet H&M, xs, 12zł


 Żakiet nn, 10-11lat, 10zł


sweterek atmosphere, xs, 5zł. Zastanawiam się czy ozdobić go ćwiekami.

11 komentarzy:

  1. Żakiet z H&M boski, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Przy dokładnym oglądaniu go w domu zauważyłam, że ma zaszyte kieszonki, więc musiał być mało użytkowany:)

      Usuń
  2. świetne żakiety! też muszę się wybrać do lumpka bo już dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można tam znaleźć prawdziwe perełki:)

      Usuń
  3. Śliczne masz te żakiety , zazdroszczę : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie poluję na żakiety, bo na wiosnę będą jak znalazł:)

      Usuń
  4. Kurcze ja nie umiem znaleźć takich cudów w lumpie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też:) zawsze można znaleźć coś ciekawego za śmieszną cenę

      Usuń
  6. Tak polubiłam SH, że prawie w ogóle nie kupuję ciuchów w normalnych sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i ja też tak będę mieć:)

      Usuń