Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Kto mi doradzi jak używać różu i bronzera?+ Maleńka w okularach

Cześć dziewczyny!!!


Kilkukrotnie wspominałam na blogu, że nie umiem się umalować różem i bronzerem. Dlatego postanowiłam zwrócić się do Was o pomoc. W swojej kolekcji posiadam takowe kosmetyki, ale używam ich sporadycznie, bo wydaje mi się, że w takim makijażu wyglądam sztucznie. Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi- łącznie w wyborem koloru.



 Róż no name, jakiś taki bazarkowy, najczęściej używam go jako rozświetlacza




 Bronzer miss sporty- jak widać jasna część jest używana częściej, a ciemnej prawie wcale nie używam






 Golden Rose testery... Cuda, których użyłam raz


Róż essence




Jak wyglądam wiecie, ale wrzucam fotki w wersji domowej:P Aby łatwiej było Wam wymyśleć  makijaż:) Przepraszam, za świecącą twarz, ale tak wygladam po całym dniu w pracy







A teraz w okularach:P Mam całkiem sporą wadę wzroku, niestety dziedziczną




W okularach wygladam jak Pani prof:PP


Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi:) A czerwone usta, tak dzisiaj wyjątkowo, chciałam zobaczyć jak wyglądam w takim wydaniu

16 komentarzy:

  1. Łał, fajne okularki ^^ pasują Ci :D

    Jak masz chwilę, to przejrzyj całą moją serię: Kształt twarzy, a makijaż - czyli co podkreślić, a co ukryć. Tam jest sporo o makijażu. Wiedza teoretyczna tylko, ale powinna Cię trochę naprowadzić, bo najlepsze są testy jednak ;)
    Tu masz linka :)
    http://malamii-kosmetykomania.blogspot.com/search/label/Kszta%C5%82t%20twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie lubię siebie w okularach, wydaje mi się, że mam jeszcze większy nos:P Już kiedyś czytałam Twoją notkę, tylko nie umiem jednoznacznie określić kształtu twarzy. Czy diament, czy serce czy owal?

      Usuń
    2. Wydaje mi się że diament ;)
      Ale masz rację, ciężko go określić :P

      Usuń
    3. Coś pomiędzy diamentem a owalem chyba.

      Usuń
  2. Moja symulacja komputerowa :D
    http://zapodaj.net/images/f0b1e42255dba.jpg
    Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, brązer musi iść niżej, bo teraz to wyciągasz jej twarz, a nie trzeba tego robić.

      Usuń
    2. Wow, zupełnie inaczej wyglądam:) o wiele lepiej:) Twarz nie jest taka "płaska":) ciekawe jak mi to wyjdzie w realu

      Usuń
  3. A jeszcze mam takie pytanie. Bronzer lub róż lepszy byłby matowy czy z jakimiś drobinkami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem róż w odcieniach brzoskwini byłby dla Ciebie przytłaczający. Zdecydowanie lepiej prezentowałby się jakiś odcień lekkiego różu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak zupełnie inaczej wyglądasz w okularach, tak poważnie:) Moim zdaniem wystarczy Ci tylko bronzer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, bo róż byłby odpowiedni w kolorze brzoskwini. Pomyśl nad mocniejszym podkreśleniem brwi:)

      Usuń
  6. Jesteś piękną dziewczyną:) wystarczy Ci tylko bronzer (matowy) i rozświetlasz. Teraz tak bawiłam się w PS z przykładem makijażu, który fajnie podniesie Ci kąciki oczu. Mam nadzieję, że spodoba Ci się, to tylko taka moja mała propozycja :)

    http://zapodaj.net/images/c2e6e8138e20f.jpg

    Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow jestem pod naprawdę ogromnym wrażeniem:) Super dziękuję bardzo:) Jutro rano wypróbuję ten makijaż do pracy. Czyli bronzer na czole przy włosach, policzki i broda. Pytanie tylko czy na policzkach tak tylko w tym zagłębieniu jak się robi "dziubek" (nie wiem jak to inaczej określić) czy trochę go rozmazać na policzki? Zawsze jak się maluję bronzerem to wydaje mi się, że wyglądam jakbym miała mega tapete a w tej propozycji wygląda to fajnie i naturalnie:)

      Usuń
    2. spróbuj, go delikatnie rozmazać, będzie wyglądało naturalniej ;)
      Domi

      Usuń
    3. Konturowanie twarzy i odpowiedni makijaż na prawdę potrafią zdziałać cuda :) Polecam Ci paletkę ze sleeka do konturowania buźki.

      http://zapodaj.net/images/587e1f6f2361e.jpg

      Domi

      Usuń
    4. Dokładnie, od razu lepiej. Twarz nabiera wyrazu, nie jest płaska i bez wyrazu. Trochę się boję, że w moim wydaniu będzie to makijaż a'la ostatni mohikanin:P ale mam nadzieję, że raz dwa się nauczę:)

      Usuń