Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Kolorowe pazurki

Cześć dziewczyny!!!

Niestety musiałam iść dzisiaj do pracy.... Trudno będzie mi się przyzwyczaić do pracy w weekendy, bo w poprzedniej firmie nie było takich praktyk. Po powrocie pomalowałam pazurki:P Dzisiaj na moich pazurkach króluje róż:)











Najjaśniejszym lakierem jest pastelowy róż firmy Bell, kupiony wczoraj w Biedronie za 5,99zł. Niestety nie powiem jaki nr ma ten lakierek, bo nie ma takiego info na opakowaniu. Dwie warstwy wystarczą, aby ładnie pokryć płytkę. Szybko zasycha, nie mazia, nie tworzą się bąble. Ogólnie jest cudny. Zobaczymy jak będzie z trwałością.


Lakier w kolorze owoców leśnych jest z firmy Golden Rose i wspominałam o nim w TYM poście.

Najmniejsze pazurki pomalowałam lakierem Golden Rose nr248. Jest to brudny fiolet z maleńkim złotym pyłkiem. Dwie warstwy to minimum, nawet trzecia by nie zaszkodziła. Ładnie się zalewa, nie mazia. Kosztuje jak zwykle grosze, a jakość jest niezła. Utrzymuje się 3-4 dni:)

Po jednym pazurku pokryłam lakierem z drobinkami Miss Selene nr 165. Jest cudowny, potrafi nadać pazurkom charakteru:) Jest trwały a kosztuje 3zł. Po prostu go kocham:P


Niestety musiałam obciąć pazurki, bo po sprzątaniu nie wyglądały zbyt pięknie

12 komentarzy:

  1. Jakie pazurki:)) Kocurki:) Piękne i kolory również lubię pastelowe róże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że pierwszy raz mam taki pastelowy różowy lakier. Zawsze mi się wydawało, że takie cukierkowe pazurki byłyby tandetne

      Usuń
  2. efekt baaardzo mi się a Twoje pazurki - miodzio ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie dosyć subtelne, ale dwa inne odcienie dodają im wyrazu:)

      Usuń
  4. ale masz ładne , długie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, że masz tak długie i zadbane pazurki:) Ja mam niezbyt ładny kształt paznokci, a na dodatek wieczny problem ze skórkami:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne takie pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wolałam jak miałaś kwadratowe paznokcie. Bardziej mi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne paznokcie (zapewne nawet podcięcie po sprzątaniu im nie zaszkodziło, aż tak bardzo), akurat tak na 'poprawę' humoru, ponieważ wczoraj musiałam swoje obciąć i to bardzo drastycznie ;d
    :c

    OdpowiedzUsuń