Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Inspiracje XII

Cześć dziewczyny!!!


Post szybki i lekki, bo przed pracą pisany:) Znowu mamy piątek więc znowu przyszedł czas na inspiracje

 Kto ma ochotę na babeczki? 





 Kiedyś ja lubiłam i była dla mnie wzorem kobiecości, ale to było za czasów Tańca z Gwiazdami. Teraz jest tragiczna.... A wielkie pupsko mnie przeraża:P 


 Cudne oczęta


 Piękny



 Mały słodziaczek:)


 Fajna kurtka


 KOcham sukienki


 Oglądacie Pamiętniki Wampirów?


 Jak na kociarę przystało, nie mogło zabraknąć zdjęcia kotusi


 PLL






A tu zdjęcia mojego pierwszego podejścia do makijażu z bronzerem. Sorki za jakość ale zdjęcia robiłam przed chwilą i to sama, bo mój TŻ śpi....  Dziękuję Wam kochane za wszystkie porady:*




8 komentarzy:

  1. Oglądam TVD chyba tylko dla Stefana i Damona :D A co do Kim nie cierpię jej ogromnej pupy i robienia show z ciąży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Swoją drogą na pewno ten tyłek jest sztuczny:P Kiedyś strasznie podobały mi się jej włosy

      Usuń
  2. Moim zdaniem wyglądasz na bardzo zmęczoną, ale z bronzerem i tak jest lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twoje posty z inspiracjami :)
    Otagowałam Twojego bloga, zapraszam do wzięcia udziału w zabawie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem jak można pisać TŻ to jest takie wiesniackie to on nie ma imienia??strasznie glupia musisz byc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nikogo nie zmuszam do czytania mojego bloga, więc jeśli Ci coś nie odpowiada to nie wchodź tu i nie czytaj. Po drugie nie życzę sobie obrażania mnie! A po trzecie, patrz na siebie, bo piszesz jako anonim, nawet nie masz odwagi się przedstawić:P zanim zaczniesz oceniać kogoś, spójrz na siebie.

      Usuń
  5. nie obrazam tylko pisze prawde. kazda pusta blogerka pisze MOj TŻ a nie moze byc poprostu moj chlopak/konkubent/narzeczony/maz badz darek jarek srarek?? takie to trudne??
    i nie ogladam tego i tak nudnego bloga tylko sobie zajmuje moj nudny czas na bezrobociu przegladajac posty a Twoj akurat pojawil sie na beauty blogsie

    OdpowiedzUsuń