Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Inspiracje XI

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiejszy dzień był bardzo nerwowy, ale dałam radę:) Zobaczymy teraz czy jego skutki będą pozytywne czy nie...


Mam do Was dwa pytanie. Pierwsze nie umiem się malować różem dlatego proszę o porady. Czy lepszy byłby dla mnie bronzer czy róż? W jakim kolorze i jak się tym cudem umalować?
A drugie pytanie jakie seriale polecacie poza Chirurgami, Gotowymi na wszystko, PLL, Castle, Gra o tron?


A oto dzisiejsze inspiracje:

 Cudowne pazurki


 





 Piękna..


 Nie uważam jej za piękność, ale muszę przyznać, że jest wspaniałą aktorką



 Super umalowane oczęta..



 Kotunio:)


 Hipnotyzujące


 Ale talia:)


 Kiedyś ją lubiłam



 Idealnie


 Świetna stylizacja



 Prosty, ale efektowny makijaż


 Wydaje mi się, że w takim makijażu wyglądałabym staro:P


Cudowna!!!

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że dla Ciebie lepszy były bronzer niż róż. I to jakiś taki z lekkimi drobinkami:) Polecam serial KOŚĆI

    OdpowiedzUsuń
  2. Nicol jest piękna, wydaje mi się, że dla Ciebie odpowiedni yłby bronzer lub róż w kolorze brzoskwini. A tak na marginesie, malujesz usta czerwoną szminką? Wydaje mi się, że pasowałaby do Twojej urody

    OdpowiedzUsuń