Obserwatorzy

czwartek, 7 marca 2013

Inspiracje X

Cześć dziewczyny!!!



Ale jestem wypompowana po dzisiejszym dniu, czekam na jutrzejszy wieczór i na weekend. Czas na cotygodniowe inspiracje:)








Piękne wnętrza.. Lubię patrzeć na takie zdjęcia, ale niestety nic z tych propozycji nie mogę wcielić w życie.





 Fajna grzywka:)



 Włosy:)


 Może kiedyś nauczę się robić taki makijaż...



 Ale nogi





 Super figura. Ile bym dała za taki biust przy takim ciele. Niestety nie stałam w kolejce po biust...



 Piękna




 Idealna Monica Bellucci



Cudowna sukienka



zdjęcia pochodzą ze stron www.stylowi.pl, www. zszywka.pl, www. styl.fm

9 komentarzy:

  1. Fajne, zwłaszcza pierwsze, chciałabym takie łóżko. :D

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ogólnie uwielbiam taki wnętrza:)

      Usuń
  2. Same cuda! Przepiękne wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim marzeniem jest taka figura jak na znalezionych przez Ciebie zdjęciach. Ale niestety jest to marzenie nie do spełnienia, bo przy takiej chudości nie da się mieć dużego biustu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę. Jestem bardzo szczupła i choćbym nie wiem co robiła to i tak nie będę mieć takiego biustu:(

      Usuń
  4. Monica Bellucci- jest świetna:) Kobieca i piękna

    OdpowiedzUsuń