Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

Czerwone usta

Cześć dziewczyny!!!


Już kilkukrotnie w komentarzach padło pytanie czy maluję usta na czerwono, bo na pewno świetnie podkreśliłyby moją ciemną urodę. Czerwone usta to symbol kobiecości, sexapilu. Ale niestety ja się w takim wydaniu nie czuję, choć to nie znaczy, że nigdy nie próbowałam czerwienie. Dlaczego wydaje mi się, że ten kolor mi nie odpowiada? Z dwóch przyczyn. Po pierwsze mam płytko unaczynione policzki (nie mylić w popękanymi naczynkami) i z natury mam "rumianą" (nazywam to subtelnie, choć ciśnie mi się inne słowo) twarz. Latem, gdy jestem opalona aż tak mocno tego nie widać, ale zimą niestety jest to dla mnie lekki problem. Moim zdaniem czerwona szminka jeszcze bardziej uwydatni mój mankament. A po drugie i chyba najważniejsze, czerwona szminka prezentuje się bajecznie przy bielutkich ząbkach, których ja nie mam:( Używałam białej perły, ale przeraźliwie podrażniała mi jamę ustną. Jeżeli macie inne sposoby na wybielenie, napiszcie w komentarzu- będę wdzięczna:)





(nie zwracajcie uwagi na policzki na ostatnim zdjęciu, musiały być mocno podkreślone bo zdjęcia były czarno-białe)



A oto zdjęcia znalezione w sieci:








10 komentarzy:

  1. czerwone usta są najbardziej sexy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie przepadam za czerwienią, wole intensywne róże od czerwieni : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym na Twoim miejscu wybrała ciemniejszą czerwień, ta mi się wydaje taka jakaś zbyt pomarańczowa? Sama nie wiem. Jeśli chodzi o czerwień to wydaje mi się, że jest to tylko kwestią odcienia to czy będzie pasować, ale to tylko moje zdanie :) Np. ja w ogóle ust nie podkreślam - przy jasnej pomadce giną, a ciemniejsza jeszcze bardziej podkreśla ich wąski kształt ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj maluję usta w kolorze nude lub lekkiego różu, ale od czasu do czasu gdy mam ochotę na coś z pazurem sięgam po fuksję. Wydaje mi się, że czerwień to zdecydowanie nie mój kolor

      Usuń
  4. Drugie zdjęcie baaaardzo mi się podoba, jest takie subtelne:) Też mam problem z płytko unaczynioną cerą :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz z czerwienią na ustach ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie bardzo pasuje mi ten kolor do Ciebie, pewnie kwestia zmiany odcienia. Drugie zdjęcie wygrywa, jest takie naturalne i moim zdaniem najbardziej do Ciebie pasuje:)) Ale to tylko moje skromne zdanie. Najlepiej jak Tobie się podoba, bo wtedy czujemy się najlepiej:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mimo że blondynka przekonałam się do czerwonej szminki :) pisałam ostatnio u siebie :)

    OdpowiedzUsuń