Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

Burgund na paznokciach? + nowy kształt poznokci i inspiracje

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko. Byłam na rozmowie i w poniedziałek idę do nowej pracy:) ale się boję. Praca w biurze mniej więcej wszędzie wygląda podobnie, ale i tak się boję.

Zmieniłam kształt paznokci:) Wybrałam coś pomiędzy lekko zaokrąglonymi a migdałkami. Muszę się przyzwyczaić, ale mam wrażenie, że są takie jakieś dziwnie krótkie:P Na jutrzejszą imprezę miałam pomalować paznokcie nude- tak, abym nie musiała ich zmywać na poniedziałek do pracy. Jednak w ostatniej chwili zmieniłam zdanie i postawiłam na kolor.

Kobo professional kolor nr 13 BURGUNDY

Ów lakier kupiłam jakiś czas temu w promocji. Malowałam nim zazwyczaj tylko jeden pazurek, ale dzisiaj mam dobry humor, więc zaszalałam:)







Dostępność i cena:
Do kupienia w Naturze. Za mój lakier zapłaciłam chyba 3zł w promocji.



Opakowanie i pędzelek:
Opakowanie jest ładne i wygodne, proste, ale estetyczne. Pędzelek jest dosyć cienki, ale wygodny.


Moja opinia:
Przede wszystkim kolor jest trudny do określenia. Raz wygląda na prawie czarny, innym razem na brąz, a czasem na ciemne bordo. Jedno jest pewne, posiada czerwone (wpadające w bordo) drobinki. Myślę, że dzięki nim ten kolor jest taki ciekawy. jedna warstwa to zdecydowanie za mało. Na zdjęciu mam 2+ top z golden rose. Trwałość średnia, zależy co robię, czasem wytrzyma 2 dni, a czasem 4. Bardzo rzadko maluję takie ciemne pazurki, ale na imprezkę pasują. Szkoda, że do pracy są zbyt "wyraziste":P


Małe inspiracje
W tym tyg przeczesując internet natknęłam się na wiele fajnych zdjęć


 Sypialnia idealna






Jak patrzę na te zdjęcia to mam ochotę wrócić do czarnych włosów:P



 Taka wanna to moje marzenie





 Znacie sposób na taką figurę? Są szczupłe, ale mają duży biust. Też tak chcę




 Cudowne włosy, marzenie- szkoda, że nieosiągalne




Fajne makijaże






Za godzinę mój TŻ przywiezie do nas nowego lokatora:) Pieska, którego znaleźliśmy na portalu Tablica. Od dawna chwieliśmy mieć pieska, ale raczej już odchowanego. Bartosz kocha cocker spaniele, więc znaleźliśmy takiego psiutka, pani musiała go oddać, bo w nowym mieszkaniu właściciele nie chca się zgodzić na zwierzątko. Jutro przedstawię Wam nowego mieszkańca:)

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ładnie wyszły Ci te pazurki :) Powodzenia w poniedziałek :)

      Usuń
    2. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć:) Tak jakoś mieszane uczucia mam do tego kształtu paznokci. Niby są ładne, ale takie jakby nie moje:P

      Usuń
  2. Pazurki śliczne!
    A jeśli chodzi o szczupłe dziewczyny z dużym biustem- raczej wątpię żeby natura je tak obdarzyła :P Wydaje mi się że jest to raczej ingerencja lekarza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, ale cały czas mam nadzieję, że to może zasługa genów:D

      Usuń
  3. Gratuluję serdecznie nowej pracy i pieska! :) Kolejne powody do radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jak na razie trochę się boję pieska. Nie myślałam, że będzie taki duży.

      Usuń
  4. Wydają Ci się krótkie?! Są dłuuuugie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przyzwyczajona do jeszcze dłuższych:)

      Usuń
  5. Ale masz długie paznokcie :) Ta wanna to mogłaby być jeszcze trochę dłuższa, żeby wygodnie popluskać się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, bo tak to byłoby niewygodnie

      Usuń
  6. połowa do obcięcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej taki komentarz. Na pewno napisał go ktoś, co ma obryzione i brzydkie paznokcie:P

      Usuń
    2. a nie, bo mam ładne - tylko nie takie szponiaki

      Usuń
  7. Te kręcone wlosy na zdjęciu są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz dłuuugie pazurki :) super są

    OdpowiedzUsuń