Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Avon spray dodający włosom objętości

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj nie poszłam do pracy, bo zatrułam się prawdopodobnie salmonellą:( Oboje z TŻem wegetujemy i podejrzewamy, że to wina kupnej surówki, którą wczoraj wieczorem jedliśmy. Mam nadzieję, że do jutra mi minie i pójdę do pracy, aczkolwiek powiem szczerze, że dzisiejszy dzień w domku pozwolił mi na ogarnięcie wielu spraw i na przemyślenie kilku kwestii. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie:)



Chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat Toniku dodającego włosom objętości z Avonu. Odżywkę z tej serii bardzo lubiłam i na pewno kiedyś o niej napiszę, dlatego bardzo się ucieszyłam gdy dostałam inny produkt z tej serii.






Natychmiast dodaje włosom objętości,powiększa je u nasady. Aby dodać włosom objętości spryskaj wilgotne lub suche włosy na całej długości. Aby unieść włosy i dodać im objętości spryskaj jeszcze lekko wilgotne włosy u nasady i wysusz je przy skórze głowy.


Niestety informacji na temat składu nie znalazłam, ale nie trudno się domyśleć, że w nim same silikony i to gruba ilość. 

Cena i dostępność:
U konsultantek. Kosztuje ok.18zł


Opakowanie:
Ładne, skromne i poręczne. Atomizer dozuje odpowiednią ilość produktu i rozpyla go na malenkie cząsteczki.


Moja opinia:
Produktów nadających włosom objętości używam tylko na ważne wyjścia, bo lubię gdy moje loki są puszyste i uniesione przy skórze głowy. Jeśli liczycie na mega push-up to się przeliczycie:P W moim przypadku uniesienie było minimalne. Jedyne plusy to fakt, że nie skleja włosów, nie wysusza ich. Po kilku godzinach (ok.3-4) włosy robią się przyklapnięte i wyglądają na obciążone i matowe. Na szczęście nie wywołał łupieżu. Cena jest nieadekwatna do jakości. Może na prostych włosach sprawdzi się lepiej, choć z tego co przeczytałam na forach wnioskuję, że również kiepsko się sprawdza. Moim zdaniem to ogólnie rzecz biorąc bubel.

5 komentarzy:

  1. Zdrowia ;)

    A z Avonu są ogólnie buble, czasem tylko jakieś perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że gdy avon wypuszcza coś nowego na rynek to daje inny skład niż gdy produkt jest już w regularnej sprzedaży. Kilka razy natknęłam się na to, że np gdy tusz pojawiał się po raz pierwszy był dobry, a kolejne opakowanie było beznadziejne

      Usuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę !

    OdpowiedzUsuń