Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lutego 2013

Ziaja med, kuracja lipidowa fizjoderm krem+ inspiracje walentynkowe

Cześć dziewczyny!!!


Cały weekend byłam niedostępna, ponieważ mój TŻ miał urodziny i musiałam przygotować małą imprezkę dla rodziny. Dzisiaj kilka słów o kolejnym produkcie z serii Ziaja med kuracja dla skóry atopowej, odwodnionej. Dzisiaj pod lupę idzie fizjoderm krem na dzień/na noc.






 
 
 
Dostępność i cena:
W aptekach. Kosztuje ok. 14-15zł
 
Opakowanie:
Standardowe w przypadku ziaji med. Skromne, ale ładne i poręczne. Zawiera 50ml kremu.
 
 
 
Moja opinia:
Oczekiwałam dobrego nawilżenia, ale niestety go nie było. Szału nie ma. Ładnie nadawał się pod makijaż, bo nie roluje się. Nie poradził sobie ze schodzącą skórą w okolicy nosa, a poza tym zauważyłam, że dłuższym stosowaniu mnie uczulił. Nie ma zapachu. Dosyć wydajny, opakowanie starcza na ok. 2 miesiące. Jeśli nałożymy go za dużo, pozostawi na skórze tłustą warstwę, której ja akurat nie mogę znieść. Raczej nie skuszę się na kolejne opakowanie.
 
 
 
 
INSPIRACJE WALENTYNKOWE



Niestety mój romantyzm umarł dawno temu i jakoś szczególnie nie obchodzę walentynek."Jest we mnie tyle romantyzmu, co w kawałku drewna". Wychodzę z założenia, że jeśli się kogoś kocha to należy mu to okazywać cały rok.










zdjęcia pochodzą ze strony www.stylowi.pl

1 komentarz:

  1. swietne sa te inspiracje walentynkowe, ostatni dzwonek kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń