Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

Zakupy

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj pokażę Wam małe zakupy z dnia dzisiejszego. Choroba juz mi przeszła, został lekki kaszel. Niestety braki kosmetyczne dały o sobie znać.

 Szampon pokrzywowy z biedronki. Kosztuje 2,95zł za 1l. Bardzo go lubię.
Mildeen med- emulsja do mycia twarzy i ciała z Aldi, za 500ml zapłaciłam ok.5zł


 O tym zmywaczu czytałam bardzo dużo. Nie mam tipsów, ale myślę, że na naturalnych pazurkach sprawdzi się znakomicie. Po wpadce ze zmywaczem z Biedronki szukam czegoś odpowiedniego. Kosztował 3zł


 Lakiery do paznokci z tańszych linii Golden Rose. Są małe, poręczne i tanie- kosztują 2,99zł




Uzupełnienie tuszu do rzęs- kupiłam z ciekawości. Kosztował 3zł


Duże gumki do włosów z kokardą. Lubię takie akcesoria:) zapłaciłam 3zł za szt.

12 komentarzy:

  1. ładne te gumeczki :) u mnie pewnie nigdzie takich nie dostanę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona, że w moim małym mieście znalazłam takie fajne gumki i to w dobrej cenie. Na allegro czaiłam się na podobne, ale kosztowały 6zł za szt+ 8zł przesyłka:/

      Usuń
  2. Gumki super! Sama bym się na takie skusiła:))

    OdpowiedzUsuń
  3. też szukam odpowiedniego zmywacza i jak na razie wygrywa ten typowy z acetonem, lepszego nie znam...
    i kokardki, tak coś co kocham, ale pewnie takowych w mojej dziurze nie znajdę :(
    a no i miniaturki golden rose uwielbiam, choć ostatnie dwa które kupiłam mają jakąś lejącą konsystencję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest znaleźć dobry zmywacz do paznokci...

      Usuń
  4. Lakierów do paznokci nigdy za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mówię, to już chyba uzależnienie:)

      Usuń
  5. Nigdy nie widziałam tego zmywacza, ciekawe jak się sprawdzi też szukam ideału bo tego z biedronki nie lubię za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłam ten biedronkowy do czasu, aż nie zniszczył mi paznokci. Ten kupiłam w sklepie z tanimi lakierami typu safari. Jak na razie po pierwszym użyciu nie mogę mu nic zarzucić. Ładnie pachnie cytrynką:)

      Usuń