Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Tabletki L'biotica na włosy i paznokcie+ moje włosy po obcięciu

Cześć dziewczyny!!!


Jak już Wam wiadomo zanim zaczęłam prowadzić bloga, testowałam wiele suplementów diety na włosy i paznokcie. Kiedyś kupując odżywkę do rzęs z firmy l'biotica natknęłam się na zestaw z tej firmy odżywka+ tabletki na włosy i paznokcie. Wcześniej nie słyszałam o tym suplemencie, dlatego postanowiłam sprawdzić, czy będzie działał tak dobrze jak inne produkty z tej firmy.


L'biotica Włosy & Paznokcie 28 aktywnych składników






Dostępność i cena:
Do kupienia w aptece. W zestawie z odżywką kosztowały 30zł, a solo ok.20zł. Na forach czytałam, że w wielu aptekach jest problem z dostępnością, ale o dziwo w mojej miejscowości widziałam je w każdej aptece. 


Moja opinia:

Opakowanie zawiera 30 tabletek, należy zażywać 1 dziennie. Zużyłam 2 opakowania. Tabletki nie wpłynęły na porost włosów. Lekko ograniczyły wypadanie. Włosy były trochę bardziej sprężyste. W bardzo dużym stopniu wpłynęły na moje pazurki, rosły super szybko. Z natury mam twarde pazury, ale wtedy były naprawdę super twarde, aż miałam problemy z ich obcięciem:P  Nie zauważyłam wysypu na twarzy, ale skóra stała się trochę bardziej elastyczna. Nie urzekły mnie te tabletki, liczyłam na większe efekty jeśli chodzi o włosy. Brałam je jakiś rok temu, ale podejrzewam, że obecnie tak samo wpłynęłyby na mój organizm. Cena średnia, czytałam, że w niektórych aptekach kosztują nawet 30zł.


A oto moje włoski:

Przed obcięciem: nie były mocno zniszczone, końce lekko przesuszone od suszarki. Ostatni raz podcinałam włosy w sierpniu, czyli trochę czasu już minęło. Niestety włosy były już za długie i nie chciały się kręcić, dlatego musiałam iść na cieniowanie (nie lubię siebie w wersji prostej:P). Na zdjęciu wyprostowane na szczotce




A oto włoski po obcięciu:) 
Trochę poszło z długości i szkoda:( Ale biorę wyciąg ze skrzypu+drożdże+witaminy, więc odrosną. na zdjęciu są jeszcze trochę mokre. Wystylizowane żelem z Biedronki.


Która wersja bardziej się Wam podoba?


13 komentarzy:

  1. Nie prostuj :(
    Na prostych włosach mam wrażenie, że są przesuszone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie włosy prostuję 2 razy w roku:) Wstawiając to pierwsze zdjęcie tak się zastanawiałam czemu włosy wyglądają na zniszczone

      Usuń
  2. Bardziej mi się podobają kręcone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też:) A kiedyś tak ich nie lubiłam

      Usuń
  3. Zdecydowanie w wersji kręconej są ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kręcone! ♥ Są piękne :) Jeśli chodzi o te tabletki to po przeanalizowaniu składu w aptece wyszło, że mają najlepszy ze wszystkich obecnych tam suplementów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skład mają świetny, ale akurat w moim przypadku się nie sprawdziły. Zależy czego komu brakuje:)

      Usuń
  5. Nie prostuj, kręcone są przepiękne! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. lepsza oczywiście wersja numer 2. jeśli chodzi natomiast o suplementację dla włosów, to słyszałam, że bardzo dobre są tabletki provillus for woman z nuvialab.pl, a słyszałam od mojej koleżanki z pracy, która miała problemy z włosami zniszczonymi po ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz fajne loczki

    OdpowiedzUsuń