Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

Skrzypovita

Cześć dziewczyny!!!


Opisując suplementy diety zapomniałam o Skrzypovicie. Co prawda zażywałam ją już jaaaaaaaakiś czas temu, ale myślę, że teraz zadziałałby tak samo.









Dostępność i cena:
Do kupienia w każdej aptece, Rossmannie itd. Za 80 kapsułek zapłacimy ok. 20zł


Opakowanie:
Duże i poręczne. Uwielbiam tego typu opakowania, nie lubię tabletek w blistrach.


Moja ocena:
Należy zażywać po 1 tabletce dwa razy dziennie i tak też robiłam. Zużyłam dwa opakowania Skrzypovity więc mam jakiś obraz jej działania. Na pewno nie jest tak dobra jak biotebal czy silica, ale działa więc to już coś:) Przede wszystkim przyspiesza porost włosów. Może nie jest to jakiś spektakularny efekt, a moje włosy w normalnym tempie rosną 1cm na miesiąc, a po skrzypovicie dobijały do 2cm. Dodatkowo włoski stały się puszyste i błyszczące. Znacznie zmniejszyło się ich wypadanie.  Nie zauważyłam, aby w jakikolwiek sposób wpłynęła na moje pazurki, ale i też nie oczekiwałam tego. Bardzo negatywnie zadziałała na moją cerę. Wyglądałam jakbym nagle zaczęła dojrzewać:P Cała strefę T miałam wysypaną drobnymi krostkami itd. Dlatego nie zdecydowałam się wtedy na 3 opakowanie i dlatego nie ponowię kuracji. Może i działała na włosy, ale jakoś nie mam ochoty na walkę z trądzikiem.

6 komentarzy:

  1. o kurcze jak działa tak na cerę to wolę nie próbować.. chcę spróbować z CP:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam CP. Ale na pewno się skuszę kiedyś:)

      Usuń
  2. Miałam krótką styczność ze skrzypowitą...cudów nie zdziałała :) ostatnimi czasy zajadałam vitapil :) suplementy w moim przypadku są niezbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również w moim przypadku suplementy to podstawa:) Ale trudno jest znaleźć ten jedyny

      Usuń
  3. kiedyś brałam i też wysyp miałam
    teraz Humawit łykam ze skrzypem i pokrzywą
    tylko 2 niespodzianki miałam i już jest ok :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego słyszałam o Humawicie. Muszę go kiedyś wypróbować

      Usuń