Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2013

Rudy, rudy, rudy rydz:) Golden rose 257

Cześć dziewczyny!!!

Zazwyczaj maluję pazurki lakierami w odcieniach beżu, ale od brązu też nie uciekam (chyba tylko czerwieni nie lubię, bo wydaje mi się, że moje pazury wyglądają jak wampirze szpony:P). Mam chyba wszystkie odcienie lakierów Golden Rose z linii With protein. Dzisiaj nadszedł czas na pokazanie rudego brązu nr 257.








Dostępność i cena:
W mniejszych drogeriach. Lakiery te kosztują od 3-4zł.

Opakowanie:
Duże, poręczne, standardowe. Pędzelek jest nie za długi i nie za szeroki. Dla mnie idealny.


Moja opinia:
Nie wiem dlaczego na zdjęciu wpada trochę w brzoskwinię, bo na żywo jest bardziej rudo-brązowy. Dwie warstwy wystarczą do całkowitego pokrycia. Nie smuży, dosyć szybko zasycha, nie pozostawia bąbelków. Trwałość jest kiepska- na moich pazurkach nie wytrzymuje dłużej niż 2 dni. Od razu odchodzi cały płatami. kolor sam w sobie nie jest zły, ale średnio mi się podoba (wiem, marudzę). Troszkę spiłowałam brzegi paznokci i nie są już takie mocno kwadratowe.

10 komentarzy:

  1. Na tym kształcie paznokci prezentuje się cudownie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne paznokcie! Jeśli mogę zapytać- co robisz że paznokcie mogą mieć kwadratowe końcówki? Moje paznokcie zadzierają się po bokach jeżeli są długie i wtedy piłuję je na półokrągło :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kształt paznokci mam od gimnazjum,czyli od 7-8 lat. Używam odżywki 8w1 eveline, regenerum i raz w tygodniu mogę pazury w podgrzanej oliwie. Dzięki temu są mocne i brzegi się nie odłamują:)

      Usuń
  3. Paznokcie masz piękne! A kolorek nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobny kolor mam na "knykciach" ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. dosć ciekawy jest ten kolor ;) twoje paznokcie robią wrażenie ;))

    OdpowiedzUsuń