Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Różowy motylek

Cześć dziewczyny!!!


Wieczorem umieszczę wyniki rozdania, a tymczasem kilka słów na temat lakieru do paznokci firmy Butterfly. Kiedyś miałam cienie z tej firmy, kosztowały śmieszne 3zł, a były wspaniałe. Dlatego gdy zobaczyłam ten lakier po prostu musiałam go mieć:P



Butterfly ceramic nr 15






Dostępność i cena:
Swój lakier kupiłam  w sklepie wszystko za 2,99zł:P Ale widziałam je też w chińskim sklepie. Kosztował aż 2,50zł:)


Opakowanie i pędzelek:
Kwadratowy słoiczek jest poręczny i wytrzymały. Pędzelek jest krótki, ale nie za krótki i do tego bardzo poręczny. 



Moja opinia:
Kupując ten lakier raczej stawiałam na to, że albo będzie maziać, albo odpryśnie po jednym dniu. Nie lubię różowych lakierów, ale do wyboru był jeszcze zielony, granatowy i czarny więc wybrałam ten. Kolory z tej serii nie mają żadnych drobinek. Bardzo ładnie się zalewa, nie pozostawia smug i o dziwo bardzo szybko zasycha. Na zdjęciu mam 2 warstwy. Ładnie błyszczy sam w sobie i bez topa. Trwałość również mnie zaskoczyła, ze spokojem wytrzymał 3 dni (znudził mi się i dlatego go zmyłam, ale podejrzewam, że wytrzymałby i 4dni). Jestem mile zaskoczona i jeśli znajdę inne, ciekawe kolory z tej serii to na pewno się na nie rzucę:)

5 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda na Twoich paznokciach:)
    Nie słyszałam nigdy o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) To jest taka tania firma, mają cienie, tusze i lakiery. I o dziwo nie jest tak źle z jakością:)

      Usuń
  2. Mam zielony, ale zostawiłam go na lato, więc jeszcze nie wiem jaki jest, ale podejrzewam, że 2 warstwy nie wystarczą na taki noeonowy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się przełamać jeśli chodzi o zielone i zółte pazurki. Muszę kupić taki lakier i może wreszcie polubię wyraźniejsze kolorki:)

      Usuń
  3. Bardzo lubię cienie z tej firmy, są mocno napigmentowane

    OdpowiedzUsuń