Obserwatorzy

środa, 13 lutego 2013

Pierwsze rozdanie

Cześć dziewczyny!!!

Prowadzę bloga już jakiś czas, a nie zorganizowałam konkursu ani rozdania. Ale nadszedł Ten pierwszy dzień:)

Oto pierwsze rozdanie w historii mojego bloga:)






Do wygrania zestaw kosmetyków do włosów masło kakaowe ziaja.

  • szampon wygładzający,
  • maska wygładzajaca,
  • odżywka b/s.



ZASADY:
Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
Pod postem zostaw komentarz (podaj w nim swojego maila)



Termin rozdania od 13.02.2013-22.02.2013


Gorąco zapraszam do udziału

30 komentarzy:

  1. Nie mogę znaleźć tego przycisku żeby dodać Cię do obserwowanych. Możesz go włączyć ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie zagięłaś, bo myślałam, że jest włączony. Już sprawdzam:)

      Usuń
    2. Ok, widzę że jest tylko taki przez maila, to na niego mam się zgłaszać? :)

      Usuń
    3. Wiesz co, właśnie szukam opcji aby dołączyć ten przycisk do obserwacji i nie mogę znaleźć:(

      Usuń
    4. Coś mi blogger świruje (może dlatego, że przełączyłam się na google+), ale już wszystko odnalazłam i włączyłam

      Usuń
    5. Zaraz Ci napiszę ;)
      Wchodzisz w projekt -> układ -> dodaj gadżet (tam gdzie chcesz żeby był (ja proponuje gdzieś u góry strony, a nie na dole ;)) -> i szukasz w tym okienku "obserwatorzy" z takimi zielonymi ludzikami, dodajesz, zapisujesz i gotowe ;) ew. poszukaj jeszcze po lewej stronie w tym okienku w zakładce "więcej gadżetów" :)

      Usuń
    6. Ubiegłaś mnie :D

      No to podaję maila: k.weronska@gmail.com :)

      Usuń
    7. Ale i tak dzięki za podpowiedzi. Nie wiem dlaczego nie miałam takiej opcji w gadżetach:( Ale poszukałam trochę i znalazłam gdzie indziej

      Usuń
  2. No to ja się zgłoszę, a co ;)

    Obserwuję jako: kamyk
    Mail: kamyk.bloguje@o2.pl

    Może się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Niestety ja nigdy nie mam szczęścia do konkursów na innych blogach:(

      Usuń
  3. obserwuje jako Lajla:)
    kinga2288@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako : Unknown
    e-mail : unknownandother@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako: Goldika
    mail: goldika-blog@o2.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako wlosowo-kosmetycznie
    mooooniek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako: Ally
    mail: ale.t@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako: madzia71a
    madzia71a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako olah11
    olah11@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  10. mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. agoooooosia@gmail.com
    obserwuję jako agnieszkazg

    OdpowiedzUsuń
  12. bruneteczka@amorki.pl
    obserwuję jako bruneteczka01

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprzedni wpis bardziej mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też się zgłoszę:)
    czarneespresso@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    akasha162@onet.eu

    OdpowiedzUsuń