Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

Owoce leśne- Golden Rose 332

Cześć dziewczyny!!!

Z zasady mam zazwyczaj długie pazurki (chyba, że tak jak teraz odrastają po nieudanych eksperymentach) i zdecydowanie wolę je w odcieniach nude. Ale nawet ja lubię czasem zaszaleć i pomalować je na wyraźniejszy kolor. Jednym z moich ulubionych lakierów jest Golden Rose with protein nr 332. Jego kolor określiłabym jako owoce leśne wymieszane z jogurtem:)






Dostępność i cena:
W małych drogeriach, ja akurat kupuję w Kaliszu w sklepie firmowym. Kosztuje ok3-4zł (w zależności gdzie kupujemy)

Opakowanie:
Moim zdaniem wygodne i trwałe. Zawiera 12,5ml lakieru. Pędzelek również mi odpowiada, jest długi, ale nie za długi i nie za szeroki




Moja opinia:
Od lakieru za 4zł nie wymagam, aby utrzymywał się tydzień na paznokciach. Ten wytrzymuje 3dni, czasami 4 nawet. Do idealnego pokrycia potrzebne są 2 warstwy. Nie mazia się, nie zostawia smug i dosyć szybko zasycha. Dopiero teraz patrząc na zdjęcia, widzę, że pazurki mam trochę niedomalowane miejscami, więc przepraszam, że malowałam je na szybko:P Po dwóch dniach zaczynają się ścierać końce. Nie zauważyłam, aby przebarwiał moje pazurki. Jest to moje chyba 3 opakowanie w ciągu ostatnich 5 lat, więc mogę powiedzieć, że lakier ten nie gluci się tak szybko w opakowaniu (mam nadzieję, że wiecie o to mi chodzi). Niektóre lakiery już po miesiącu muszę wyrzucić, bo są stare i nie da się nimi malować. A ten wytrzymuje spokojnie rok.



20 komentarzy:

  1. wow, ale masz długie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe pazurki i kolorek :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo lubię ten kolorek:)

      Usuń
  4. Twoje pazury wygladają jak łopaty

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie takie paznokcie na zdały by egzaminu, zaraz bym je połamała :) kolor fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są bardzo twarde dzięki regenerum i odżywce z eveline

      Usuń
    2. regenerum?
      bo odżywkę z eveline mam i faktycznie jest z nimi lepiej, jak używasz? pod lakier czy jakoś inaczej?

      Usuń
    3. Regenerum, to jest taka odżywka w formie maści. Kupiłam ją w aptece. A odżywkę z evelinu tą 8w1 używam pod lakier lub czasami tak samą. U mnie po dwóch tyg stosowania jednego i drugiego specyfiku było widać poprawę:)

      Usuń
  6. o kurde, jakie piękne, długie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twojej płytce paznokcia! Jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może i jest ładna, ale mam problem ze skórkami. Od jakiegoś czasu sterczą i wszystko haczą. Wcieram w nie olejek rycynowy i zobaczę czy to co daje

      Usuń