Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

Nudziak z Bella

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj kilka słów o jednym z moich ulubionych lakierów do paznokci. Bardzo lubię odcienie nude, ponieważ mam długie pazurki i w ciemnych kolorach wyglądają bardzo drapieżnie.

Dzisiaj pod lupę idzie Bell air flow lotus effect nr 20







Dostępność i cena:
Akurat mój lakier kupiłam w Biedronce, ale bez problemu znajdziecie je w Naturze, kosztują chyba ok 10zł.



Opakowanie:
Ładne i poręczne, pędzelek jest bardzo fajny, nie za długi i nie za szeroki.



Moja opinia:
Przede wszystkim jest to bardzo wytrzymały lakier:) Przy normalnym trybie życia (czyli z praniem i zmywaniem) wytrzymuje na paznokciach spokojnie 4 dni. Dosyć szybko schnie, także nie trzeba sie obawiać, że po 3 godz. od malowania odbije Wam się poduszka, gdy pójdziecie spać. Na zdjęciu mam 2 warstwy i tyle moim zdaniem potrzeba, aby pazurki ładnie wyglądały. Przy jednej warstwie lakier smuży, ale przy dwóch już ładnie się zalewa i nie widać żadnych prześwitów. Ciekawa jestem innych wersji z tej serii, czy też są takie wytrzymałe?

6 komentarzy:

  1. piękny! a paznokcie jakie śliczne ♥




    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szary lakier z tej serii Bell i bardzo go lubię :)
    P.S. ukradnę Ci kiedyś te piękne pazurki ;p Też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. nudziak bardzo przyjemny ;)

    Jeny masz piękne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń