Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

No to testujemy! Wyciąg ze skrzypu polnego+drożdże+witaminy

Cześć dziewczyny!!!


Ale miałam dzisiaj fajny dzień. Nie dość, że zakupy się udały, to po powrocie czekała na mnie paczuszka od firmy VITAMEX- FARM, w której były tabletki z wyciągiem ze skrzypu polnego+drożdże+witaminy.



Suplement diety Wyciąg ze skrzypu polnego+drożdże+witaminy, dzięki zawartości selenu i biotyny wpływa na utrzymanie włosów, skóry i paznokci w optymalnej, zdrowej kondycji.

Sposób użycia: 2 tabletki dziennie w trakcie posiłku przez 30dni, następnie 1 tabletka dziennie.


Jestem bardzo ciekawa wpływu tych tabletek na mój organizm, więc od jutra biorę się za testowanie:) Dokładną relację zdam Wam, za miesiąc, a następnie po zakończonej kuracji. Mam nadzieję, że moje włosy będą rosły w szalonym tempie:)

2 komentarze:

  1. Można tylko pozazdrościć współpracy:) A suplement niech dobrze służy włosom! :)

    OdpowiedzUsuń