Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Marcowe postanowienie

Cześć dziewczyny!!!


Kilka słów o moim postanowieniu na najbliższy miesiąc. Dzisiaj popatrzyłam w lustro i stwierdziłam, że się zapuściłam i to strasznie. Mam wiszące brzuszysko, które mnie zadziwiło, bo od daaaaaawna już nie miałam takiego problemu. Od pół roku nie chodzę na siłownię i oto są tego skutki. Niby waga stoi w miejscu, ale tłuszczysko sie pojawiło:(






Przepraszam, za jakość zdjęć, ale robiłam je samodzielnie, bo akurat nikogo nie było w domu. Z 58cm w talii zrobiło się 60cm. Nie jest źle, ale jak widać na zdjęciach mam taką obwisłą górkę. Nie chcę schudnąć, ale zależałoby mi na wyrzeźbieniu mięśni (oczywiście z umiarem).


Mam problemy ze stawem biodrowym, dlatego nie mogę wykonywać wszystkich ćwiczeń. Aby nie zrobić sobie krzywdy zmodyfikowałam treningi Ewy Chodakowskiej i zaczęłam ćwiczyć:)




 Zobaczymy jakie będą efekty:)


Swoją drogą, chyba podpadam pod figurę klepsydry: biust i pupa w tym samym przedziale, mocne wcięcie w talii. Czy znacie może jakieś ćwiczenia na ujędrnienie/powiększenie biustu? Lub jakieś ciekawe na tyłeczek?Będę wdzięczna za wszelkie sugestie:) Zastanawiam się nad kółkiem hula-hop:)

26 komentarzy:

  1. mamy bardzo podobne brzuszki :D Zaraz wszystkie będą pisać, że nie ma czego zrzucać, ale ja Cię w pełni rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie każdy mówi, że wymyślam, a ja się źle czuję z taką oponką:(

      Usuń
  2. Też się zabieram do ćwiczeń, ale zawsze odciągam :) Mam ochotę na zumbę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w ostatnim czasie było podobnie, ale się zmotywowałam. W sumie o zumbie nie pomyślałam, a może byłoby to dobre rozwiąnie:)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia i wytrwałości, sama ćwiczę z Ewą i bardzo sobie chwalę jej ćwiczenia i efekty :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć:) A jaki program ćwiczeń wybrałaś? Zastanawiałam się jeszcze nad killerem, ale wolę zacząć od czegoś lżejszego i stopniowo podnosić poziom:)

      Usuń
  4. Trochę poćwiczysz i to zrzucisz nie martw się :* nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Dobrze, że obudziłam się teraz, a nie w czerwcu

      Usuń
  5. Troche kokietujesz ;) Wiele dziewczyn chciałoby miec taka "oponke" jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wiele dziewczyn ma większą oponkę niż ja, tylko, że taka fałdka mi przeszkadza i źle się z nią czuję. Ogólnie jestem bardzo szczupła i trochę śmiesznie wygląda taki brzuszek na dole- tak mi się wydaje.

      Usuń
  6. No straszne brzuszysko... ;) Niemniej jednak jeśli naprawdę chcesz poćwiczyć, domodelować i wzmocnić w/w partie ciała to polecam callanetics. Uprzedzam, że jest wymagający (dziesiątki mikro-powtórzeń), ale rewelacyjny w działaniu. WIem, bo sama zgubiłam kilka kilo i sporo cm w krótkim czasie (ok 2 m-cy).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że wcześniej o tym nie słyszałam, więc oczywiście sprawdziłam w necie co to za ćwiczenia:) I właśnie o coś takiego mi chodziło:) Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Ewą ćwiczę już bardzo długi czas. Jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes strasznie beznadziejna wszystko na pokaz taki pustak. wygladasz jak jakas chinka a chinki nie sa ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Azjatki są piękne. Nic nie robię na pokaz, a poza tym Twoja kultura osobista i zasób słownictwa są godne pochwały:P

      Usuń
    2. hahaha niezly joke

      Usuń
    3. chinki nie sa piekne male brzydkie oczy

      Usuń
    4. Rzecz gustu, Tobie się nie podobają, moim zdaniem są piękne i akurat zazdroszczę im oczu:)

      Usuń
  10. po co takie gówna pokazujesz chcesz schudnac wymodelowac miesnie to cwicz a nie pokazuj całemu swiatu musisz byc naprawde załosna osoba pokazywac te "zwały". nie wiem zeby Ci ludzie komplemnety pisali jaka to jestes chuda glupia hipokrytko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Ci się nudzi i wchodzisz po kolei na posty i wypisujesz obraźliwe bzdury. Pokaż swoje zwały:P nie masz odwagi:P Pozdrawiam

      Usuń
    2. ja cwicze z mel b i jestem taka piekna ze az boje sie pokazac bo Twoje 1, 50 przy moich 1,76 m moga Cie zabolec

      Usuń
    3. Nie martw się, bardzo lubię mój wzrost i na pewno nie będę Ci zazdrościć:)

      Usuń
  11. porypało Cię??? Masz porządnie nasrane w głowie!!! weź się ogarnij albo popłacz sobie, że jesteś taaaka gruba panienko XXXXXXXXXXXXXXS!!! pomyśl o innych którzy naprawdę mają problemy z wagą i walczą o każdy centymetr który ubywa im w talii. pomyśl to naprawdę nie boli!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę czytać ze zrozumieniem.

      Usuń
    2. A obrażając kogoś pomyśl, że to może też zaboleć.

      Usuń
  12. Bosz jak ja lubie te hejty zazdrosnych siedzących przed telewizorem albo wierzących w cudne tanletki zagryzajac je czipsami
    Brawo dziwewczyny poziom macie niesamowity ;)

    Ja ciebie rozumiem sama pracuje nad ujędrnieniem ciała :) Zdradziłąm Ewę na rzecz Insanity od Beachbody :)

    OdpowiedzUsuń